בשבוע שעבר פירסם משרד החינוך את רשימת עובדי ההוראה המצטיינים של מחוז תל אביב לשנת הלימודים תשפ"ב. שלוש נשות חינוך מפתח תקוה זכו להיכנס לרשימה האיכותית של המצטיינות: דולי מוטולה מנהלת ביה"ס היסודי בר לב, ליאה ליאת איילון מנהלת ביה"ס היסודי אורי אורבך ו-אלית גווילי רכזת חברתית ומורה בחטיבת פיינשטיין.

דולי מוטולה מנהלת בית החינוך "בר לב", הינה מנהלת-מנהיגה, מובילה ומצטיינת בעיר פתח תקוה. בעשייתה החינוכית, היא פורצת את גבולות הזמן והמקום ומקדמת תפיסות פדגוגיות המותאמות למאה ה-21.  תחת ניהולה האיכותי, בית החינוך "בר לב", נכלל בין בתי הספר "מובילי פדגוגיה איכותית" של משרד החינוך. 

עבודתה החינוכית  והערכית, הינה מודל סדור ועקבי של אחריות רבה, נחישות, מקצועיות, דבקות במטרה, מסירות והכלה. בכישרון רב היא מנווטת את הכוחות הקיימים במערכת למען הפרט ולמען הכלל.

ליאה אילון מנהלת בית חינוך יוצר חמ"ד "אורי אורבך", הינה מנהלת מוערכת ומצטיינת בעיר פתח תקוה. היא אהודה על כלל נבחרת מנהלי ומנהלות החינוך היסודי, ממ"ד וממלכתי גם יחד. 

עבודתה החינוכית מונעת מתוך שליחות, אמונה ודבקות במטרה. היא מובילה תהליכי שיח, דיאלוג וחדשנות בקרב כל באי "אורי אורבך", צוותים חינוכיים, הורים, תלמידות ותלמידים, והיא עושה זאת בדרכה הייחודית המתאפיינת בנועם, בתבונה וברגישות תוך דגש על מתן מענים חינוכיים וערכיים. ליאה מקדמת תהליכים פדגוגיים חדשניים ברוח החמ"ד ובהלימה למציאות הדינאמית של המאה ה-21.

אלית גווילי מורה ורכזת חברתית בחטיבת פיינשטיין, המקדמת עשייה חינוכית ייחודית ומהווה מודל לחיקוי עבור התלמידים, צוות ביה"ס ורכזות העיר. בזכות פועלה ביה"ס הוא בית לחינוך חברתי-ערכי. אלית מנחה את מועצת התלמידים, היא מעודדת אותם לפעול וליזום לטובת תלמידי ביה"ס ולטובת הקהילה. עשייתה המקיפה היא מקצועית ובלתי מתפשרת, עשייה שיש בה מצוינות, מסירות ומחויבות מתוך תחושת שליחות ובצניעות גדולה.

ראש העירייה רמי גרינברג בירך את הזוכות ואמר: "אנשי החינוך וההוראה בפתח תקווה הם מהטובים שיש ואני גאה בשלוש הזוכות אשר עשו עבודה יוצאת דופן ומעוררת השראה בבית ספרן. עבודתן השפיעה על הצוותים, התלמידים, ההורים ויצרה אווירה חיובית ומקדמת בבית הספר. יישר כוח והמשך עשייה מבורכת להן ולכל צוותי החינוך בעיר".