חצי שנה אחרי שלירון ברמי בת ה-14 עברה להתגורר בשדרות,  היא חזרה לפתח תקווה, עיר ילדותה, כדי להתארח בבית חברתה ולפגוש את חברותיה. המפגש הזה הסתיים בטרגדיה נוראית, שעה שברמי חצתה את מעבר החצייה בכביש 40, בין שכונות הדר גנים לקניון סירקין, ורכב פרטי של תושב פתח תקווה פגע בה בעוצמה והעיף אותה למרחק של עשרות מטרים. ברמי הצעירה נפצעה באורח אנוש, וחרף ניסיונות החייאה שביצעו צוותים של מד"א ואיחוד הצלה, היא הובלה לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

התאונה המחרידה הזאת התרחשה בערב שבת סמוך לשעה 23:10 על כביש 40 בפתח תקווה, בין צומת יעקב חזן לרחוב שלמה. לירון ברמי חצתה את הכביש במעבר החצייה מכיוון מזרח למערב, לכיוון שכונת שעריה. רכב שנסע באותה שעה על הכביש מכיוון צפון לדרום לא הבחין בנערה ופגע בה בעוצמה. כתוצאה מהפגיעה, הועפה לירון ברמי  למרחק של כמה עשרות מטרים ולא נותר לה כל סיכוי.

ניידת סיור מתחנת משטרה פתח תקווה שחלפה במקרה באותה שעה במקום, הבחינה בנערה כשהיא שרועה על הכביש, והשוטרים היו אלה שהזעיקו את צוותי החירום. פראמדיקים וחובשים של מד"א, לצד חובשים של איחוד הצלה, העניקו לנערה טיפול רפואי וביצעה בה מספר פעולות החייאה, והיא פונתה מהזירה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב אנוש. זמן קצר לאחר מכן נאלץ הצוות הרפואי של בית החולים לקבוע את מותה.

פרמדיק מד"א תומר פיין סיפר: "ראינו במרכז הכביש צעירה בשנות ה-20, מחוסרת הכרה. היא סבלה מחבלה רב-מערכתית, והענקנו לה טיפול רפואי, כשהיא ללא נשימה וללא דופק. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, גם תוך כדי הפינוי לבית החולים, כשמצבה אנוש".

חקירה ראשונית של הנהג העלתה, כי הנערה התפרצה לכביש וחצתה את הצומת ברמזור אדום. במשטרה בודקים את גרסתו של הנהג, בניסיון לאמת אותה עם מצלמות המצויות במקום ועדי ראייה, כדי לקבוע מי חצה את הצומת ברמזור אדום. נהג הרכב הפוגע, תושב העיר כבן 40, עוכב לחקירה ביחידת בוחני התנועה של מרחב שרון ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

הסיפור של לירון ברמי עצוב ומצמרר. הנערה הצעירה התגוררה עם משפחתה בפתח תקווה עד לפני כחצי שנה, אז עקרה המשפחה לשדרות. במשך חצי שנה היא שמרה עם חברותיה על קשר הדוק, ובסוף השבוע החליטה להגיע לביקור בעיר. האסון הנורא גדע את תוכניותיה. "אנחנו לא יודעים מה קרה בדיוק", סיפרה דודתה סימונה ברמי-אלזייד. "היא הלכה ברגל ורכב פגע בה ופצע אותה אנושות. היא כנראה מתה במקום, אבל ניסו לבצע בה החייאה. לצערנו, זמן קצר לאחר התאונה התקשרו אלינו והגענו לזהות אותה".

לדברי ברמי-אלזייד, "לירון הייתה ילדה מיוחדת, חכמה ומאוד בוגרת. "החיים עם אימא מפרנסת יחידה הפכו אותה לבוגרת. היא עזרה לאימה המון בטיפול באחיה הקטן. אנחנו בהלם. אני לא מאמינה שזה קורה לנו שוב. אחיינית שלי מתה בפתאומיות ממפרצת במוח לפני ארבע שנים, כשהייתה בת 21, ועכשיו נחת עלינו אסון נוסף".