בתום שעות של חיפושים בין ערימות אשפה ומאות שקיות זבל, הצליח ביום רביעי שעבר מנהל הפיקוח באזור מזרח העיר, רובי אלבוכר, לאתר שקית, שהכילה שרשרת זהב בעלת ערך סנטימנטלי רב לבעליה, ולהשיב חיוך לפניה של תושבת שכונת משהב. 
ביום שלישי שעבר בשעות הערב היא חייגה למוקד 106 וסיפרה בהתרגשות כי היא חוששת שאחד מבני משפחתה השליך שקית נייר קשיחה, שהכילה שרשרת זהב בעלת ערך סנטימנטלי רב משמעות לפח מוטמן ברחוב יונה גרין.
"ניצלתי הזדמנות שהבן שלי היה בטיול וניקיתי לו את החדר. מתוך רצון טוב אספתי את כל מה שהיה לו על השולחן לתוך שקית ושלחתי את אחד הבנים להשליך אותה לפח. כשהבן שלי חזר וסיפרתי לו שניקיתי את החדר, הוא נותר בהלם. 'אמא, מה עשית', הוא אמר לי, 'בתוך השקית הנחתי את השרשרת שסבא קנה לי לזכרה של סבתא, שנפטרה לפני חצי שנה'", היא משחזרת. 
"באותה שנייה נכנסתי לחרדה. הבנתי כמה השרשרת חשובה לכולנו. ניסיתי לחפש אותה בבית, אבל אז הבנתי שהיא בפח הגדול ברחוב. לא האמנתי שיש סיכוי שאמצא אותה. פניתי לשכנה, שהפנתה אותי למוקד. משם הפנו אותי למנהל האזור רובי אלבוכר, שהיה אדיב והודיע לי שיגיע למחרת וינסה לעשות הכל כדי לעזור לי למצוא את השרשרת".
"נתתי הנחיה לשפוך את תכולת הפח על המדרכה, והתחלתי לנבור בזבל. שקית אחרי שקית. וכשהשכנה הגיעה וטענה שהיא פנתה למוקד, היא החלה לסייע לנו, כשהיא נושאת תפילה. הפכנו מאות שקיות של זבל, ובסופו של דבר מצאנו את השקית שהכילה את אותה שרשרת. היא הודתה לי בהתרגשות, וממש הזלתי דמעה בשבילה, כי ראיתי שהשרשרת חשובה לה מאוד. מיד לאחר מכן אספנו את הזבל וקרצפנו את המדרכה", משחזר אלבוכר.
"אני מודה למנהל האזור. אבן נגולה מלבי, כי לא יכולתי לשאת את האכזבה שהייתה על פניו של בני. התפילות עזרו באמת", היא אומרת.