כנס מחזור לדורותיו. 18 שנה אחרי שנסגר, יתקיים בחמישי הקרוב (15 בספטמבר) אירוע מרשים במתחם בית הספר מעלה הזיתים בשכונת קריית מטלון. לאירוע עתידים להגיע בוגרי המוסד, מאז שנפתח בשנת 1950 ועד לסגירתו בשנת 2004, אחרי 54 שנות פעילות וחינוך. 
בית הספר החל לפעול עם קום המדינה, בהתחלה בדירת שני חדרים בשכונה. לאחר מכן, עם תרומת המגרש על ידי משפחת מטלון, נוסד המבנה החינוכי, שהיה מהמפוארים באותם ימים. נציג המשפחה יגיע לאירוע, שיאחד תחת קורת גג אחת מאות תלמידים שאישרו הגעתם ושישחזר את ההיסטוריה המופלאה של בית הספר. אגב, בשנה שעברה החלה לפעול במתחם בית הספר חממת סייבר של המכללה הסינית, שנפתחה ביוזמת העירייה, למורת רוחם של תושבי השכונה, אשר נאלצו לנדוד עם ילדיהם לבתי ספר מחוץ לשכונה.
ורד כהן, ממארגני האירוע: “נפגשנו בניחום אבלים, וכשישבנו ודיברנו על עברנו בעיר, החלטתי לפעול להפקת ערב מגבש ומאחד, והחברים קפצו על היוזמה והתחילו לשתף פעולה. אנחנו מתרגשים מאוד ומצפים לראות את כולם. זו הייתה שכונה שמה שייחד אותה זה הביחד - בבית הספר, בבית הכנסת ובתנועת הנוער. הייתה לנו ילדות נפלאה. לא ידענו מה זה אוטובוס, לא יצאנו אל העיר. גדלנו בתוך שכונה, שהייתה כמו מושב. היה לנו הכל מתחת לאף”. 
מאיר מטלון, שמשפחתו תרמה רבות לשכונה ולקהילה באותם ימים, לרבות את השטח שעליו הוקם בית הספר, מספר: “מחזור ג’ התחיל ללמוד בחורשה, תחת עצי אורן וברושים, כשזרמו בה מים מבריכת מי השתייה. בכל חופש נהנו תושבי השכונה לשבת שעות על מחצלות עם ספרים וליהנות בצל העצים. בחורף עברו הלימודים לבית הכנסת אוהל משה. כדי לקבל אישור ללמד בבית הכנסת, נסענו לרב הראשי בירושלים וחזרנו עם האישור המיוחל. לימים הוקם הבניין, וב-1950 קם בית הספר. משפחתי תרמה להקמת בית הספר, בית כנסת, טלפון ציבורי ראשון, סניף הדואר וכל הדרוש לקיום חיים בשכונה”.