הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר אישרה היתר בנייה ראשון לפרויקט של קבוצת ביג, על שטח מפעל קניאל לשעבר, בקטע שבין הרחובות ז'בוטינסקי, משה דיין וגיסין. במקום יוקמו חמישה מגדלי מסחר ותעסוקה בני 40 קומות כל אחד. הפרויקט, המשתרע על שטח של כ-63 דונם, עתיד לצאת לדרך   בראשית 2023. על פי התוכנית, בפרויקט ייבנו כ-200 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה, כ-50 אלף מ"ר שטחי מסחר וחניון תת-קרקעי.

בהיתר נקבע, שהפרויקט הגובל מדרום בתחנת הרכבת הקלה של הקו האדום לאורך ציר ז'בוטינסקי, יכלול תחנת מטרו תת-קרקעית, וכי השימושים המוצעים בתוכנית הם תעסוקה עתירת ידע, מחקר ופיתוח, משרדים, ירידים ותערוכות, אולפני טלוויזיה, תעשייה ושטחי לוגיסטיקה, מלונאות, מכללות, שימושים ציבוריים, מרפאות, מבני תרבות, אולמי שמחות, מסחר קמעונאי, בילוי, בידור ופנאי. 

ראש העירייה רמי גרינברג: "פתח תקוה מתפתחת בכל התחומים, ובפרט בתחום הבילוי והמסחר. תוכנית ביג תרחיב באופן משמעותי את היצע מקומות התעסוקה בעיר, ותזמין אוכלוסיות נוספות לגור בה. מדובר בתוכנית שתשתלב במערך הסעת ההמונים, ותחזק את המרחב העירוני בכל פרמטר. גאווה גדולה לעיר שעושה צעד התפתחותי נוסף ומשמעותי".