גבר בן 40 נהרג הלילה (בין שישי לשבת) מפגיעת רכב, כשרכב על אופנועו בכביש 471, ממחלף שעריה לכיוון מזרח. ממד"א נמסר, כי "בשעה 22:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 471. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום וביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נקבע מותו. 

חובשי מד"א יוסף נהון ושמעון פנחס: "היינו בנסיעה בנתיב הנגדי, כשראינו את התאונה. מיד דיווחנו למוקד 101 של מד"א וביצענו פרסה, על מנת להגיע לפצוע ששכב מחוסר הכרה על הכביש. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, וסבל מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה, אבל הפציעה שלו הייתה אנושה, והפראמדיק בניידת טיפול נמרץ של מד"א קבע את מותו".

מהמשטרה נמסר: "בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואספו ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה."

בתוך כך, אמש נפגע בתאונה רוכב אופניים חשמליים כבן 30, לאחר שהתנגש ברכב חונה בצומת הרחובות ביאליק וחפץ חיים בפתח תקווה, ככל הנראה בעת שהיה בגילופין. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים בילינסון במצב בינוני, כשהוא סובל מחבלת ראש. על פי החשד, הרוכב סטה מנתיב נסיעתו ללא כל סיבה והתנגש בעוצמה ברכב חונה. פראמדיקית מד"א גלי סופר: "הפצוע שכב על הכביש במרחק מספר מטרים מהאופניים, כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים."

בתאונה נוספת שאירעה אמש, התהפך נהג צעיר כבן 19 ברחוב משה דוד מייזנר בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון, כשהוא סובל מחבלות בראש ובגפיים. חקירת המשטרה בראשיתה.

ביום רביעי נהרג הולך רגל בן 50 תושב פתח תקווה, לאחר שקיפח את חייו בתאונת דרכים שאירעה בכביש 4 (גהה) לכיוון צפון, במהלכה נפגע מרכב שחלף במקום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון במצב אנוש. חובש מד"א אלי ריימונד סיפר. "ראינו על הכביש גבר כבן 50 מחוסר הכרה, עם חבלה רב-מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים, תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. בדקנו גם את נהג הרכב, גבר כבן 70, שלא נזקק לפינוי."