עשרות ילדים נזקקים בפתח תקווה קיבלו לקראת חג הפורים תחפושות ומשלוחי מנות. זאת, הודות לשיתוף פעולה מרגש בין מרפאת נווה גן של כללית, גן העירייה מכתשים ומעגל נשים פתח תקווה. 

לדברי מנהלת המרפאה ד"ר יפעת אטיאס, "המרפאה שלנו מצויה במבנה הממוקם מעל גן ילדים, מה שהוליד שיתוף פעולה פורה בינינו לבין הגן. לקראת חודש מרץ ויום המעשים הטובים, הגננת חן מוצפי ואני חשבנו מה ניתן לעשות על מנת לתרום לקהילה. במקביל, קיבלתי ממעגל נשים פתח תקווה בקשה להתנדב למען ילדים נזקקים שידם אינה משגת ולגייס בעבורם תחפושות לחג. המחשבה שילדים לא יהיו מחופשים בפורים גרמה לי עצב רב ודרבנה אותי לייצר את שיתוף הפעולה לקראת פורים".

 צוות המרפאה הציב במקום בולט במרפאה ארגז לתרומת תחפושות ופרסם את דבר היוזמה בפייסבוק של השכונה. במקביל, אספה הגננת משלוחי מנות. לקראת החג, לאחר שנאספה כמות מספקת של משלוחי מנות ותחפושות, נפגשו ד"ר אטיאס ומוצפי, והסיעו יחדיו את המשלוח לטובת הילדים הנזקקים. "אני שמחה שהצלחנו לשמח ילדים בפורים ולפעול למען הקהילה שאנחנו חיים ופועלים בה", מסכמת ד"ר אטיאס. "אפשר ורצוי לעשות מעשים טובים לאורך כל השנה ולא רק ביום המעשים הטובים".