שי שאמה, אחיו של ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, הגיש תביעת לשון הרע בסך 250 אלף שקל נגד ראש האופוזיציה ליעד אילני, המתמודד בבחירות לראשות העירייה. שני הנתבעים הנוספים הם חברת סיעתו של אילני מירה שנן ובנו של ראש העירייה לשעבר ניצן זינגר.

"שמי הטוב ורגשותיהם של בני משפחתי אינם הפקר", אומר שאמה. "אילני הפך אותי ואת משפחתי לשק החבטות שלו, כחלק ממשחק פוליטי מלוכלך. מטרתו הברורה היא לפגוע באחי ולהחליף אותו כראש עיריית רמת גן, תוך שהוא לא מפסיק לטנף ולהוציא דיבה ולשון הרע בכל דרך אפשרית. לשם כך, אינו בוחל בדבר ומפר כל כלל בסיסי של צדק והגינות". 

לדבריו, "הגיעה העת, שבמקום ללכלך על בני המשפחה בצורה בזויה ומכוערת, יתרכז בעשייה חיובית למען התושבים שאותם הוא מתיימר לייצג. ידוע לכל, שאנשים הולכים אחרי מי שמחדש ומוביל ולא אחרי מי שמלכלך ופוגע באחרים. אני לא איש פוליטי, אך לא אשב מנגד בעת שמשמיצים בשקרים אותי ואת משפחתי בכל דרך מניפולטיבית אפשרית. לא ארשה כל פגיעה בשמי הטוב". 

אילני הגיב בחריפות: "קיבלתי מאחיו של ראש העירייה הנוכחי תביעת דיבה. גם מירה שנן, אשת החינוך המוערכת ומספר שתיים בסיעתי ברשימת הנתבעים. כששאמה הכהן מפחד, הוא שולח את אחיו לתבוע דיבה. קוראים לזה תביעת השתקה וניסיון להלך אימים על מועמד לראשות העירייה. אני מזמין אותך שאמה הכהן לתבוע אותי באופן ישיר, לא דרך אחיך כמו פחדן".