בטקס מרגש, נחנך בית צביה, מרכז תמיכה ישובי-איזורי (מתי"א) חדש, המשותף לערים גבעתיים, קריית אונו ואור יהודה. המרכז, הפועל בקומה הרביעית של בניין אורט קרייזמן בגבעתיים, מספק מסגרת תומכת לתלמידי החינוך המיוחד בעיר. המרכז נקרא על שמה של צביה אדרי ז"ל, מזכירת המתי״א הוותיקה, שנפטרה לפני כארבע שנים בטרם עת.

בחנוכת המרכז השתתפו ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, ראש עיריית קריית אונו ישראל גל, ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט ונציגי עירייה נוספים. מנהל אגף שפ"ע ויו"ר ועד עובדי עיריית גבעתיים פיני אדרי סיפר בהתרגשות על מסירותה הרבה של אשתו צביה ז"ל, שפעלה במשך שנים ארוכות למען ילדי החינוך המיוחד. מנהלת מתי"א אורלי ציפין הסבירה במהלך האירוע על תפקידי המרכז וחשיבותו, ותלמידים משלוש הערים שרו וניגנו בטקס.

מתי"א מלווה כאלף תלמידים עם צרכים מיוחדים, המשולבים בחינוך הרגיל עם סל תמיכות אישי, כמו גם 82 כיתות חינוך מיוחד המשולבות בבתי ספר רגילים ו-45 גני חינוך מיוחד. במתי"א מועסקים כ-180 עובדי הוראה מתחומי מקצועות הבריאות והטיפול, לרבות קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק ומטפלים באמצעות אומנויות, גננות שילוב, מדריכים ומומחים. צוות ההדרכה של מתי"א עובד יד ביד עם צוותי החינוך, הפיקוח על החינוך המיוחד והרגיל, ומחלקות החינוך בשלוש הרשויות. 

בית צביה יהווה בית מקצועי, שבו יתקיימו פגישות והדרכות מקצועיות, השתלמויות ומפגשים סקטוריאליים. במקום אולם כנסים להשתלמויות ומפגשי צוותים, לצד חדרי הדרכה מרווחים. הבית ישמש כמרכז פיתוח ושימור ידע, וכמרכז השאלת חומרי למידה וטיפול למסגרות החינוך המיוחד והרגיל בשלוש הרשויות. בנוסף, יכלול המרכז גם מרכז טיפולי בו תינתן תמיכה לילדים, בעיקר בגיל הגן. 

 "אנחנו גאים במרכז החדש והמרשים, שישרת את תלמידי החינוך המיוחד משלושת הערים", ציין קוניק בטקס. "העשייה החינוכית המבורכת המזוהה עם מתי"א משתלבת עם ההנצחה המרגשת של צביה אדרי ז"ל, שפעלה במסירות עבור עובדי ותלמידי מתי"א במשך שנים ארוכות. כל מי שייכנס בשערי בית צביה ירגיש שזהו מקום חם, מקבל ואוהב עבור ילדי וילדות החינוך המיוחד".