חברת אביב יזום הודיעה, כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה מתן היתר בכפוף לתנאים במתחם ההסתדרות ג' בגבעתיים, במסגרת תוכנית פינוי-בינוי גדולה המקודמת בכמה מתחמים בפרויקט ההסתדרות בדרום העיר.

חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של מליסרון וקבוצת אביב, מסרה כי התוכנית במתחם ההסתדרות ג' כוללת הריסת ארבעה מבנים קיימים, שבהם 115 דירות ברחובות ההסתדרות, המאבק ו-כ"ג. במקומם ייבנו 332 יחידות דיור וכ-1,200 מ"ר שטחי מסחר בשלושה מגדלים בני 24 קומות כל אחד. המתחם כולל גם חדר כושר, יוגה ופנאי ו- 500 מ"ר של מבני ציבור. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים יסקי מור סיון.

חברת אביב ייזום מקדמת פרויקטים של התחדשות גם במתחמים ד'-ו' ו-יא'-יב' ברחוב ההסתדרות בגבעתיים, לבניית סך כולל של 1,505 יחידות דיור ב- 11 מגדלים, בנוסף לכ-4,000  מ"ר המיועדים למסחר. החברה מקדמת פרויקטים נוספים של התחדשות  בגבעתיים, בעיקר באזור תחנות המטרו העתידיות.

״אנו מודים על הבעת האמון של בעלי הדירות והבחירה בנו לביצוע פרויקט ההתחדשות עירונית מיוחד ונרחב במתחם ההסתדרות בעיר", ציינה מנכ"לית אביב ייזום דפנה הרלב. "המגדלים במתחם עתידים להפוך אזור ותיק בלב גבעתיים לחדשני ומבוקש, ולייצר ערך מוסף לבעלי הזכויות במתחם, שהם שותפים מלאים שלנו לדרך".