חברת ICR (ישראל קנדה וראם מגורים) הודיעה כי קיבלה את אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בגבעתיים לחפירה ודיפון של פרויקט אדמית המקודם על ידה במתחם ההסתדרות. בפרויקט הנעשה במסלול פינוי-בינוי, ייבנה מגדל בן 33 קומות ו-118 יחידות דיור, עם מגוון שטחים ציבוריים הכוללים חדר כושר, חדר ישיבות, בוסתן ייחודי עם אזורי גינון, פינות ישיבה ומתקני משחק בשטח של 2.9 דונם.

תוכנית מתחם י' ברחוב אדמית 17-13 כוללת פינוי והריסה של שלושה בניינים בני שלוש-ארבע קומות הכוללים 42 דירות. המתחם מצטרף למתחם נוסף של החברה באותה שכונה - פרויקט AIR במתחם ב' ברחוב ההסתדרות, הכולל שלושה מגדלים בני 24 קומות ו-333 יחידות דיור. התוכנית כוללת 100 מ"ר לשטחי מסחר וכן שטחים ציבוריים ומוסדות חינוך.

"הושלם ציון דרך חשוב בקידום פרויקט נוסף במתחם ההסתדרות. גבעתיים משנה את פניה בימים אלה ומתכננת את עתידה לעשורים הבאים, עם תוכניות התחדשות הנותנות מענה לאוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית", ציין מנכ"ל ICR מורדי שבת. "מדובר בצעד נוסף להפוך את מתחם ההסתדרות לפרויקט בסדר גודל משמעותי, להפוך אזור ותיק בגבעתיים לחדשני ומבוקש ולייצר ערך מוסף לבעלי הזכויות במתחם".

המשנה לראש עיריית גבעתיים מושיק גולדשטיין, המכהן גם כמ"מ יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, הוסיף: "אני מלווה ומאיץ את הפרויקט הוותיק הזה ממש מראשית כהונתי, לפני יותר מ-13 שנים, מול כל כך הרבה בירוקרטיה ועיכובים, והנה אנחנו כבר בשלבים האחרונים לפני תחילת הבנייה בפועל. כמה מרגש".