סמ"ר עומרי ניב פיירשטיין ז"ל, שנפל בקרב עם מחבלים בשבת בבסיס זיקים, הובא למנוחת עולמים בחלקה הצבאית בבית העלמין קריית שאול בתל אביב. יותר מאלף בני משפחה, חברים ורבים מבני העיר גבעתיים ליוו אותו בדרכו האחרונה.

עומרי, בנם של סגנית ראש עיריית גבעתיים אור-לי ניב, מיכל אדלשטיין-ניב וקובי פיירשטיין, אח למאיה ומיקה, גדל בגבעתיים והתחנך בבתי הספר בורוכוב וקלעי. חבריו סיפרו בעצב, כי היה פעיל בקן בורוכוב של תנועת הנוער העובד והלומד, אהב לשחק כדורסל ולמד אומנויות לחימה. "עומרי היה מוכר בקרב אוהביו הרבים בזכות חיוכו מאיר העיניים, טוב לבו, נדיבותו וצניעותו", סיפרו חבריו.

ביום הולדתו ה-20 של עומרי, שחל בפברואר, תיארה אימו אור-לי ניב את אישיותו המיוחדת בפוסט בפייסבוק: "שני עשורים גדושים ברגש, באהבה, בהומור, בשנינות ובחוכמה, שכל כך מאפיינת אותך, ביחד עצום בכל כך הרבה תחומים, בחיוך כובש וממיס". 

בהלוויה, אמרה ניב בדברי הפרידה המרגשים מבנה: "בשבת נוסף לאוסף התאריכים שלי תאריך חדש. חיי וחיינו השתנו לתמיד. עומרי שלי, שלנו, של אבא קובי ואמא מיכלי ומאיה ומיקה, עומרי של החברים והחברות שלו, עומרי המתוק הזה, הטוב הזה, הטהור הזה, העקשן, לוחם הצדק, הידען, החכם והשנון. עומרי של צחוק ואנשים ושיחה והתייעצות, של עזרה והגשת יד. עומרי של האחיות שלו ושל שלושת ההורים שלו, עומרי של המשפחה שלו, שקדמה אצלו לכל. עוד רבות יסופר עליך ילד שלי צעיר, ילד שיישאר צעיר לנצח, האור שלי כבה. צינור האוויר שלי הצטמצם לכדי מינימום, אצטרך ללמוד איך עושים את זה הלאה, איך ממשיכים כמשפחה מכאן. תנוח גיבור שלי".

ראש עיריית גבעתיים וחבר המשפחה רן קוניק אמר בדברי הפרידה: "עומרי המקסים, ראינו איך גדל וצמח מאז היותו ילד קטן, הבן הבכור במשפחה מיוחדת ונדירה. כל תחנות חייו עוברות לנגד עיניי, מבית הספר, הכדורסל, הנוער העובד והלומד וכמובן עד הצבא. אני יודע שאזכור את עומרי כלוחם אמיץ, גיבור שנלחם מול חיות האדם עד הרגע האחרון וככזה הוא ייזכר בתולדות מדינת ישראל, צה"ל והעיר גבעתיים".