מועצת עיריית רמת גן העבירה הערב (רביעי) ברוב קולות של 12 נגד 6 מתנגדים, החלטה לקרוא לתחנת הרכבת הקלה "אבא הלל" ע"ש נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, כהוקרה על תמיכתו והתייצבתו לצד ישראל במערכה נגד החמאס. מחר תפנה העירייה למשרד התחבורה, שלו הסמכות לעשות זאת. 

במהלך ישיבת המועצה, העלה ראש העירייה כרמל שאמה את ההצעה שזכתה לרוב קולות, וציין כי  אחד הדברים שריגשו את כל עם ישראל היא התייצבותו של הנשיא ג'ו ביידן והדברים שנאמרו על ידו. "הוא לא הסתפק רק בדיבורים, אלא גם במעשים, כאשר שיגר לאזור נושאות מטוסים, רכבת אווירית עם ציוד, והגיע באופן אישי לחזק את ישראל. זה אירוע היסטורי. אחרי מה שהנשיא עבר בחודשים האחרונים, כשהיו כאלה, גם בממשלה, שתקפו אותו ולעגו לו, הוא התגלה כידיד אמת של ישראל, שנרתם לצדה בתקופה הקשה ביותר מאז הקמת המדינה".

באופוזיציה התנגדו להצעה וטענו כי מוקדם מדי ויש להמתין עד לתום המלחמה, וכי יש צורך חשוב להנציח את החיילים והנרצחים תושבי העיר. סגן ראש העירייה אדם קניגסברגר אמר כי מובטח למשפחות החללים והנרצחים, שהעיר תנציח את כל בני רמת גן. 24 מתושבי רמת העיר, בהם חיילים, חיילות, אזרחים ואזרחיות נהרגו ונרצחו, וחמישה נוספים נעדרים.

שאמה הכהן הזכיר, שתחנת המטרו הראשית בפריז נקראה על שם הנשיא רוזוולט לאחר שארה"ב סייעה לשחרר את צרפת מהכיבוש הנאצי. כאמור, התחנה שייכת למשרד התחבורה. לפיכך, העירייה תפנה לשרה מירי רגב, בבקשה לשנות את שם התחנה מאבא הלל לג'ו ביידן.