למרות ימי המלחמה וההאטה במשק, הועדה המחוזית תל אביב אישרה ביום חמישי תכנית התחדשות עירונית של חברת קרסו נדל"ן בגבעתיים. מדובר בתוכנית לפינוי בינוי ברחוב המאבק, שהתעכבה מספר שנים. במסגרת התוכנית יתווספו דירות חדשות, שטחים פתוחים ומבני ציבור. 

פרויקט הפינוי בינוי במתחם רחוב המאבק 4-10 בגבעתיים יכלול הריסה של 4 מבנים קיימים שבהם 32 יחידות דיור. במקומם ייבנה מגדל מגורים בן 21 קומות ובו 96 יח"ד חדשות, מבני ציבור כאמור ושצ"פים. אישור הוועדה המחוזית התקבל לאחר כמעט עשור של דיונים והתנגדויות, והוא מהווה אור ירוק לקידום לקראת ביצוע.

חמי שאול, מנהל חטיבת הבוטיק בקרסו נדל"ן: "לאחר שנים ארוכות שבהן אנו מנסים לקדם פרויקט פינוי בינוי יחד עם רוב בעלי הדירות במתחם המאבק בגבעתיים, שמחנו לקבל את ההודעה שהוועדה המחוזית תל אביב החליטה לאשר למתן תוקף את התב"ע, שתאפשר הוצאתו לדרך של הפרויקט. משהתקבל האישור המיוחל, אנו נפעל לקידום הליכי הרישוי והביצוע על מנת לבנות בניין חדש ל-32 משפחות, המשוועות כבר שנים לחיזוק ולמיגון הדירות שלהן בסטנדרטים הגבוהים שבהם אנו פועלים".

נציין, כי האישור לתוכנית התקבל עוד לפני שאושרה תוכנית כוללנית לעיר גבעתיים, המקודמת בימים אלה. הוועדה המחוזית ציינה בהחלטתה, כי היא רואה חשיבות בפיתוח עירוני אף אם אינו תואם לעקרונות התוכנית הכוללנית. "התוכנית מפנה כמות משמעותית של 32 יח"ד ישנות וללא מיגון, ובמקומן יוצרת בניין חדש עם שטח ציבורי מבונה בקומת הקרקע וכן מפרישה שטח קרקע בהיקף משמעותי לטובת שצ"פ בסמוך לשטח ציבורי קיים, דבר המטייב את השטח הציבורי", נמסר מהוועדה.