שוטרי תחנת בני ברק-רמת גן עצרו 4 שב"חים וגבר נוסף מג'לג'וליה לאחר ששניים מהם גנבו אופנועים ברמת גן. בתום חקירה הוגש כתב אישום נגד חמשת החשודים.

לפני כשבוע (7.11) התקבל במשטרה דיווח על מספר חשודים שנכנסו לרכב סמוך לגדר ההפרדה ליד יישוב אלפי מנשה. המודיע חשד כי מדובר בשב"חים והמשיך בנסיעה אחריהם, תוך דיווח למוקד 100 כי הוא מבחין בכניסה לעיר בני ברק, אחד מנוסעי הרכב מוציא דגל ישראל ותולה על חלון הרכב.

שוטרי הסיור ויחידת האופנועים של תחנת בני ברק-רמת גן, החלו מיד בסריקות שבמהלכן איתרו את הרכב החשוד ברחוב שדרות ירושלים ברמת גן. בבדיקה ראשונית עלה כי ארבעה מתוך 5 חשודים הינם שוהים בלתי חוקיים. 

השוטרים עצרו את ארבעת השב"חים (15, 17, 18, 19) תושבי שטחים (קלקיליה) ואת נהג הרכב, בן 19 מג'לג'וליה, בגין קשירת קשר לפשע, שהייה שלא כחוק בישראל וגניבת רכב. בתום החקירה החשודים נכלאו.

החוקרים המשיכו בחקירה שבמסגרתה נגבו עדויות והתחקו אחר פעולות החשודים. מהחקירה עלה כי תפקידו של החשוד מג'לג'וליה היה לנהוג ברכב ואחד מהקטינים שיתף עימו פעולה והעביר את האופנועים שתכננו לגנוב למקום מסתור. בתוך כך, שני החשודים העבירו 2 אופנועים כמה שעות קודם לכן במטרה לגנוב אותם מרחובות הרא"ה ועלומים  ברמת גן, בזמן שהנהג ברכב הוביל את האופנועים הגנובים למקום המסתור.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ועם סיומה של חקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד שני החשודים (בגיר מג'לג'וליה וקטין) בגין קשירת קשר לעשות פשע, גניבת רכב, כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק, הסעה ברכב של תושב זר השוהה שלא כדין, נהיגה ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח ונגד שלושה חשודים בגין כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.