הערב (שבת) הותר לפרסום שמות של חמישה נופלים בקרבות ברצועת עזה, בהם סמ״ר יונתן דין חיים, בן 25, מרמת גן, לוחם בגדוד הנדסה 603, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7), נפל בקרב בדרום רצועת עזה. 

הרוג נוסף הוא רס״ר (מיל׳) עמרי בן שחר, בן 25, מגבעתיים, לוחם בגדוד 6623, עוצבת ׳חוד החנית׳ (55), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

רס"ר בן שחר הוא בנו של ראש עיריית גבעתיים לשעבר, ראובן בן שחר. אימו ענת היא אחות אחראית במיון ילדים בבית החולים ספרא בתל השומר. עמרי הותיר אחריו גם אח תאום.

אבל כבד נפל על משפחתו של עמרי, חבריו ומוקיריו הרבים של עמרי עם קבלת הבשורה הנוראית וביתם היה צר מלהכיל את המנחמים הרבים, בהם חברים שפרצו בבכי.

עמרי, שהיה סטודנט להנדסת חשמל באוניברסיטת תל אביב, היה אמור להתחיל ללמוד את השנה השלישית בלימודי התואר.

"עמרי למד בבית הספר כצנלסון ובאורט גבעתיים וכבר מגיל צעיר רצה לשרת שירות משמעותי בצה"ל. עמרי התאמן בפארק הלאומי ברמת גן, כדי להגיע עם כושר גופני מעולה לקראת הגיבושים לסיירות וכאשר התקבל לסיירת צנחנים הוא היה מאושר", סיפר בעצב אביו ראובן – "עמרי הדריך בתנועת הצופים בגבעתיים, שהייתה חלק מחייו וליווה ניצולי שואה, הנתינה וההתנדבות היו בראש סולם הערכים שלו. תמיד היה חייכן, עם אנרגיות חיוביות יוצאות דופן, הישגי, חרוץ, ערכי מאוד ואהוב על כולם".

בן שחר סיפר עוד, כי לאחר שחרורו משירות כלוחם בסיירת צנחנים, עמרי יצא לטיול הגדול שלאחר הצבא במזרח ובדרום אמריקה ואז החל את לימודיו. 

"הוא חי את החיים, בחמש השנים האחרונות הייתה לו חברה מדהימה. תמיד הוא היה עם נתינה ורצון לבצע שירות משמעותי למען המדינה", הוא ציין בקול חנוק – "עמרי גויס למילואים כבר ב-7 באוקטובר. לאחר אימונים והכנות, הוא נלחם ברצועת עזה עם חבריו ונהרג בקרב בחאן יונס. נהיה חייבים להיות חזקים בשבילו, כי זה מה שהוא היה רוצה". 

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, כתב: "אסון כבד נפל על עירנו. רס״ר עומרי בן שחר בנם של ענת וראובן, ראש העירייה הקודם של גבעתיים, אח תאום לנדב, נפל אמש בקרבות בעזה. בשם חברי מועצת העיר ועובדי העירייה, אני משתתף באבלה הכבד של המשפחה. ימים קשים עוברים על עם ישראל, וגם על גבעתיים לא פוסחים האסונות לצערי. אין לנו ברירה אלא להיות חזקים, ולנצח. עומרי ז״ל, בן 25 במותו היה בוגר בתי הספר כצנלסון ואורט. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו של עמרי בן שחר תתקיים מחר (ראשון) בשעה 15.00 בבית העלמין הצבאי קרית שאול.