“אני מעמידה את עצמי לאמון הציבור, ואני האלטרנטיבה היחידה”, אומרת ל”המקומון” חברת מועצת עיריית גבעתיים טלי ארגמן, המתמודדת מול ראש העירייה רן קוניק בבחירות לראשות העירייה.
ארגמן, חברת סיעת הליכוד במועצת העירייה, עומדת בראש רשימת גבעתיים אחת, המתמודדת גם בבחירות למועצה. “אנחנו רשימה א-פוליטית, שגם כוללת אנשים ממפלגת העבודה, והפנייה שלנו היא לכל תושבי העיר מימין ומשמאל”, היא מבהירה. “אני לא מקבלת מימון מהליכוד”.
את מאמינה שיהיה מהפך בגבעתיים?
“לאמונה האישית שלי אין קשר. ציבור תושבי גבעתיים יחליט מי יהיה ראש העירייה. אין לי תקציב גבוה לבחירות, ומאמינה שאפתיע, ושתושבי גבעתיים ירצו עיר טובה יותר. אם לא ירצו - זו זכותם”.
מה היעד שלך בבחירות למועצה?
“רשימת גבעתיים אחת מייצגת את כל הזרמים בעיר, ואני מצפה לפחות ל-4 מנדטים”.
המלחמה שינתה את סדר היום לקראת הבחירות?
“מאוקטובר פעלתי למען גיוס תרומות עבור רכישת ציוד לחיילים. טסתי לדרום אפריקה וגייסתי תרומות מהקהילה היהודית המדהימה שם לרכישת ציוד לחורף, שנתרם לחיילים בדרום ובצפון”.
ארגמן, אשת חינוך ותיקה, מכהנת כחברת מועצת עיריית גבעתיים זה כ-25 שנים. “פרט לשנתיים, שבהן הייתי סגנית ראש עירייה בשכר, בכל השנים פעלתי בהתנדבות מלאה למען תושבי העיר ולקידום החינוך בעיר”, היא מציינת.
במה את מתכוונת להתמקד בקדנציה הבאה?
“הייתי הראשונה שהכניסה את תוכנית הדיבייט לגני ילדים בעיר, וגם את תוכנית השיימינג לילדי הגנים. יש חשיבות רבה לשתי התוכניות, ואני מתכוונת לפעול להכנסתן לכל הגנים. הקדנציה הבאה תהיה של שינויים במערכת החינוך ובנושאים נוספים, כמו התחדשות עירונית. צריכים לקדם תוכניות בתבונה ולשמור על האופי של העיר”.
את מעריכה שיהיו אחוזי הצבעה נמוכים?
“תלוי במזג האוויר. אני האלטרנטיבה היחידה, ויש לי את האומץ לקדם נושאים, ואני לא נרתעת משום דבר”.
במקום השני ברשימה מדורג עו”ד מאור לוי, במקום השלישי עו”ד הילה קולטון, ובמקום הרביעי נירית יעקובסון.