בבית הספר ברנר בגבעתיים נחנך אגף חדש בן שלוש קומות, הכולל אולם ספורט וחמש כיתות לימוד המיועדות לתלמידי כיתות א’.
בפרויקט המורכב, המשתרע על שטח של 1,041 מ”ר, הושקעו כ-10.5 מיליוני שקלים, והוא בוצע באמצעות החברה העירונית יעד.
בעיריית גבעתיים ציינו כי בניית האגף החדש אושרה על ידי משרד החינוך בעקבות הצורך במרחב לימוד נוסף, לאור גידול משמעותי במספר התלמידים בבית הספר.
האגף, אשר נבנה מעל שטחו של מקלט קיים, תוכנן בשיתוף מנהל החינוך ואגף התכנון בעיריית גבעתיים, חברת יעד והנהלת בית הספר ברנר, תוך שיתוף נציגות הורי התלמידים.
בקומות התחתונות ממוקמות כיתות הלימוד של תלמידי שכבה א', והוא מהווה מרחב נפרד ואינטימי המותאם לגילם הצעיר.
במסדרונות הוקמו מתקני משחק וריהוט אסתטיים, התואמים לשהייה ותנועה של קבוצות ויחידים בהפסקות.
הקומה השלישית נבנתה במימון מלא של העירייה, ובשטחה הוקם אולם ספורט, אשר ישמש להתכנסויות בית ספריות ולשיעורי חינוך גופני.
האגף עוצב על ידי משרד האדריכלים שושני, סומברג, טמיר, תוך התאמה לצרכים החינוכיים והחברתיים של התלמידים, בדגש על סגנון עיצובי עכשווי ומודרני.
חדר המדרגות שפונה לרחוב התע”ש מאפשר מבט לנוף העירוני, ובאמצעות אלמנט של שקיפות מחבר בין הפנים לחוץ.
“האגף שנבנה הוא ביתם החדש של תלמידי כיתה א’. התלמידים הצעירים ילמדו בכיתות ובמרחבי למידה, המותאמים לרוח הלמידה של א’ תחילה, וניישם בו את אופן הלמידה של ‘אני, לידי ובמרחב’”, ציינה מנהלת בית הספר ברנר מזל שלו. “בכיתות ובמסדרונות הותאמו מרחבים לתלמידים הצעירים, שיעשו את צעדיהם הראשונים בבית הספר, והמעבר מהגן לבית הספר יהיה מותאם, מרוכך ועוטף”.
שלו הסבירה עוד כי בקומה השלישית והאחרונה נבנה אולם ספורט חדיש. “כבית ספר הדואג לקדם בריאות וזוכה בפרס החינוך הגופני המחוזי, חשוב לנו שהתנאים יהיו כאלה שיעודדו ויפתחו את התחום. אין לי ספק שעם צוות המורות שלנו, אולם הספורט החדש יאפשר יוזמות חדשניות בתחום”.