במסגרת חגיגות 100 שנים להיווסדה של גבעתיים, נצבעו 130 ארונות תקשורת של חברת בזק ברחבי העיר על ידי תלמידים ותלמידות בציורי גרפיטי המציגים תמונות מחייה של העיר. המיזם, בהובלת מחלקת הנוער בעירייה, נערך במסגרת קבוצה התנדבותית של תלמידים ותלמידות. 
האמן הרב-תחומי אלעד גרינברג ליווה את הפרויקט והנחה את התלמידים בתהליך הציור והצביעה. הציורים על הארונות מציגים אירועים נוסטלגיים, אישים, נקודות ציון, אתרים ומוטיבים מסיפור תקומתה של גבעתיים ומדינת ישראל. בין הציורים: שכונות גבעתיים בראשית ימיהן, מתיישבים בצריפים הראשונים, חלוצות במשק הפועלות, נוטרים על רקע מגדל המים ועוד. 
על הארונות צוירו גם אתרים היסטוריים בעיר, ובהם הצרכנייה הראשונה בגבעתיים, מפעל הנשק של ההגנה, סליק אלדמע, מגרש המכתש המיתולוגי שבו שיחקה הפועל רמת גן-גבעתיים, קן בורוכוב של הנוער העובד והלומד ומצפה הכוכבים. בנוסף, צוירו גם דמויותיהם של אישים בולטים בתולדות הציונות, ובהם ברל כצנלסון, חיים וייצמן וחיים ארלוזורוב, וכן דמויות מקימי העיר, ובהם דוד שניידרמן וראש העירייה הראשון שמעון בן צבי.  
“פרויקט הגרפיטי, בסימן 100 שנה לגבעתיים, לא רק מקשט את רחובות העיר, אלא שיש בו גם חשיבות חינוכית והיסטורית. בני ובנות הנוער, נציגי דור העתיד, לומדים על ההיסטוריה העירונית בדרך מקורית של יצירתיות אורבנית, והם שיצרו את ציורי הרחוב היפים”, ציין ראש עיריית גבעתיים רן קוניק. “עוברי אורח ברחובות העיר יוכלו ליהנות מציורי גרפיטי צבעוניים על ארונות בזק, ואגב כך גם להיחשף לעברה המפואר של גבעתיים”.