מסמך המדיניות להתחדשות עירונית בשכונת רמת עמידר ברמת גן אומץ על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, והוא כולל את הכפלת מספר יחידות הדיור ושטחי המסחר בשכונה הוותיקה. המסמך קודם בתכנון ובמימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, בשיתוף עיריית רמת גן. 

המסמך מגדיר אזורים לפינוי-בינוי ושמירה על אופי המרקם קיים. הוא כולל את כל תחומי השכונה, הגובלת ממערב ברחובות בן אליעזר וחזון איש, מצפון בעיר בני ברק, ממזרח בכביש 4 ומדרום בשכונת נווה יהושע. תחום השכונה משתרע על שטח של כ-440 דונם, ויש בו היום כ-3,100 יחידות דיור. המסמך מציע תוספת של כ-3,300 דירות, וכן תוספת של כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה, בנוסף לכ-3,300 מ"ר הקיימים.

בנוסף, מציע המסמך תוספת מגורים מבוקרת לשכונה, תוך שימור וחיזוק המרקם הקהילתי הקיים, והעצמת מערך השטחים הפתוחים בשכונה. זאת, תוך יצירת קישור בין שני הפארקים המרכזיים בצדי השכונה – גן אלי כהן ופארק ואדי כופר. כמו כן, מציע המסמך לשפר את מערכת הדרכים בשכונה, באמצעות פתיחת רחוב התפוצות לכל אורכו, ויצירת חיבור לכיוון שכונת נווה יהושע והגשר המוצע לכיוון מזרח העיר.

על פי עקרונות המסמך, מוצע לרכז את הפיתוח האינטנסיבי בכניסות לשכונה, סמוך לרחובות בן אליעזר והרב לנדרס, ולפתח את רחוב אצ"ל במרכז השכונה, שישמש כשלד שכונתי, הכולל בנייה מרקמית וחזית מסחרית. בפנים השכונה, מוצע לשמור על אופי המרקם הקיים.

"אני מברך על שיתוף הפעולה עם הרשות המקומית, שהביא לאימוץ המסמך החשוב, כביטוי לכוונתה של הרשות המקומית ומחויבותה להנעת תהליכי התחדשות עירונית בתחומה. פעילות זו הכרחית לערים ותיקות בלב אזורי הביקוש במרכז הארץ", ציין מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית אלעזר במברגר. "המסמך מרחיב את היכולת של העיר לקדם תהליכי התחדשות איכותיים, לשיפור איכות החיים של תושבי האזור והגדלת היצע הדיור, יחד עם יצירת התשתיות העירוניות הנחוצות לצמיחה זו".

מנהל תחום תכנון ברשות ערן אבני הוסיף: "המסמך מציע התחדשות רגישה ומותאמת למרקם השכונה ולמאפייניה, באופן שיוכל לענות על צרכי הדיור השונים בשכונה. בהתאם למדיניות הרשות, הושם דגש על התחדשות הרחוב הראשי – רחוב אצ"ל, והפיכתו לרחוב עירוני שוקק, הכולל מגורים ומסחר, בנוסף למתן עדיפות להולכי רגל, רוכבי אופניים ותחבורה ציבורית".