"הליכוד יגדיל את כוחו ברמת גן בבחירות לכנסת. המטרה שלנו היא להיות המפלגה הגדולה בעיר", אומר יו"ר סיעת הליכוד במועצה והמשנה לראש העירייה משה רווח, שמשמש גם כראש מטה הבחירות של ח"כ ניר ברקת, השואף להיבחר בעתיד ליו"ר הליכוד. 

"ברקת יעבוד בצמוד לנתניהו בבחירות, ואני מאמין שהפעם הליכוד ירכיב ממשלה. רק כשנתניהו יחליט שהוא פורש, ברקת יתמודד על ראשות התנועה וינצח", מציין רווח ומדגיש: "ככל שנתניהו נמצא, ניר יעבוד ביחד איתו כדי לנצח את הבחירות לכנסת ולהחזיר את הליכוד לשלטון".

נפגשתי עם רווח ורעייתו הילה, לאחר הפריימריז הסוערים לבחירת רשימת הליכוד לכנסת. במהלך הריאיון הוא מדבר על הפריימריז הסוערים ברמת גן ומבהיר, שלקראת הבחירות לראשות העירייה, ב-30 באוקטובר 2023, הכול פתוח. "קודם נתמקד בבחירות לכנסת, ואחר כך ניערך לקראת הבחירות לעירייה", הוא אומר.

איך אתה מסכם את הפריימריז לכנסת ברמת גן?

"היה קרב ברמת גן, כמו בכל הארץ, עם דילים ועסקנים, שראו את ברקת מתחזק ומסתמן כיורש של נתניהו ופעלו נגדו במלוא המרץ. אבל בניגוד לישראל כץ ויולי אדלשטיין, שנדחקו לעשירייה השנייה, וצחי הנגבי שנבחר למקום לא ריאלי, ברקת שיפר את מעמדו, סיים בפריימריז הארציים במקום השביעי והתברג בעשירייה הראשונה. זה היה הישג גדול".

מה הייתה התוצאה בקלפיות ברמת גן?

"הצביעו כ-1,800 חברי ליכוד, אבל 219 מהם לא היו ממחוז דן וכ-600 נוספים הגיעו לקלפיות ברמת גן מפתח תקווה, גבעתיים ובני ברק. בסיכומו של דבר, ח"כ יריב לוין סיים ראשון, ח"כ יואב קיש שני וברקת שלישי. מקרב כאלף הרמת גנים שהצביעו, ברקת קיבל כ-80% והייתה לו תמיכה סוחפת. זה היה הישג מאוד משמעותי - הוא הצליח לגבור על הדילים נגדו וזכה לתמיכה גורפת של חברי הליכוד הרמת גנים".

בבחירות האחרונות יש עתיד הייתה המפלגה הגדולה בעיר. מה יהיה הפעם?

"המטרה היא, שהפעם הליכוד תהיה המפלגה הגדולה בעיר. הליכוד מביא פתרונות להורדת יוקר המחייה, המשילות והביטחון האישי. אלה נושאים שמעסיקים כל אחד".

במישור המקומי, היחסים בין שאמה הכהן לרווח ידעו עליות ומורדות. בעבר, הייתה ביניהם יריבות. היום, סיעת הליכוד, המונה שני חברי מועצה – רווח ושמוליק לרמן, חברה בקואליציה בראשותו של שאמה הכהן.

אתה מרוצה משיתוף הפעולה עם ראש העירייה?

"יש לי יחסי עבודה טובים עם ראש העירייה, ואנחנו פועלים ביחד לטובת תושבי העיר".

איך היחסים שלך עם חברי הקואליציה?

"יש לי יחסים טובים עם כולם".

מה דעתך על הטענות אודות נסיעות רבות מדי של בכירים בעירייה לחו"ל?

"אני לא טס לחו"ל על חשבון העירייה".

אתה משתף פעולה עם אביבית מאור נמרודי, שככל הנראה תתמודד ברשימה של ליעד אילני. במי תתמוך בבחירות לראשות העירייה?

"יש ביני לבין מאור נמרודי שיתוף פעולה הדוק בסניף. אביבית היא חברה טובה, ואנחנו עובדים ביחד. לגבי הבחירות לראשות העירייה, עדיין מוקדם להחליט במי אתמוך. יש עוד מספיק זמן".

רווח, המחזיק את תיק הספורט בעירייה, מבקש להדגיש את הצורך בטיפוח הספורט העממי. "אנחנו בונים מתקנים, ביניהם ספורטק באזור הפארק הלאומי. אנחנו משקיעים משאבים רבים בהגברת פעילויות הספורט בעיר, כדי שיהיה נגיש יותר לכל בית. יזמנו פעילויות ייחודיות נוספות, כמו פילאטיס ויוגה. המטרה היא, שהתושבים ינהלו חיים בריאים. אנשים בריאים הם גם אנשים מאושרים".

ומה לגבי הספורט הייצוגי?

"העירייה מסייעת בתקצוב קבוצות הספורט, בהתאם לקריטריונים שנקבעו. חשוב שרמת גן תהיה על מפת הספורט".