עיריית גבעתיים וחברת החשמל משיקות שירות חדש לתושבים וללקוחות החברה הנדרשים לשירות פרונטלי - עמדת שירות מאוישת בנציג של החברה, בתוך מרכז השירות לתושב בעיר. מיזם "עד הבית" משלב שורת שירותים הניתנים לאוכלוסיות המעדיפות שירות אישי.

השירות החדש נועד להקל על תושבים, ומאפשר קבלת שירותים מהעירייה ומחברת החשמל תחת קורת גג אחת. בעמדה יינתנו כל השירותים הניתנים בעמדות קבלת הקהל בחברת החשמל, כמו החלפת בעלות, בירור מצב חשבון החשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום והנפקת אישורים, תשלום בכרטיס אשראי, רישום לשירותים דיגיטליים, סיום חוזה או חיבור לזרם החשמל וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.

"השירות החדש, במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית גבעתיים לחברת חשמל, משקף את המאמצים הרבים והמשאבים שאנו משקיעים לטובת שיפור ייעול והנגשת השירותים העירוניים", ציין ראש העירייה רן קוניק. "העמדה החדשה תחסוך זמן יקר לתושבים, שנדרשים להסדיר סוגיות מסוימות מול החברה. שיתוף הפעולה עם חברת החשמל מאפשר לנו להקל על תושבי העיר לקבל שירות מהיר. השירות הזה, מצטרף לשירות נוסף, שהשקנו לאחרונה, עמדת שירות עצמי של ביטוח לאומי, שהותקנה גם היא במרכז השירות לתושב".

סמנכ"ל השירות בחברת החשמל אורן הלמן הוסיף: "עמדת השירות בתוך העירייה היא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, במסגרתם מוצעים שירותים חדשים ומגוונים, המבטיחים חווית לקוח איכותית. הרעיון הוא ליצור שירות קל וזמין למי שמגיעים בכל מקרה לבניין העירייה לסידורים אחרים, וכך יקבלו שירות גם בנושאי החשמל. אנחנו בעיצומה של מהפכה בשירות, שכוללת הטמעה ושיפור של כלים דיגיטליים רבים, ערוצים חדשים לקבלת שירות ואף מתן שירות טלפוני בשפות השונות, כשהמטרה היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו, ולתושבי גבעתיים והסביבה בפרט".

השירות של חברת חשמל במרכז שירות לתושב בגבעתיים יינתן בכל יום רביעי בין השעות 13:30-8:00.