מחיר החנייה בכחול-לבן, לנהגים שאינם תושבי רמת גן ואין ברשותם תו חניה בעיר יזנק כמעט פי שניים. מועצת העירייה אישרה את חוק העזר העירוני החדש, הקובע שהמחיר של שעת חניה לרכב שאינו נושא תווית יעלה מ-6.50 ל-11.88 שקל. בתום ישיבת מועצה סוערת, הוחלט להסיר את הצעתה של חברת האופוזיציה חיה מנע ולאשר את צו החנייה החדש. חוק העזר העירוני החדש ייכנס לתוקף לאחר אישור משרד הפנים ופרסומו ברשומות.

עוד נקבע בחוק העזר העירוני החדש, כי התעריף לשעת חניה לרכב שאינו נושא תווית חניה מקומית, באזור סובב קניון איילון, יעמוד על עשרה שקלים, מעבר לשעה וחצי הראשונות. בנוסף, מחיר אגרת חניה ברמת גן לכל חודש או חלק ממנו, לרכב שאינו נושא תווית, יעמוד על 800 שקל. גם בתל אביב הוחלט שגובה שעת חנייה יזנק ל-12 שקל לשעה, אבל בגבעתיים התעריף לשעת חניה בכחול לבן עומד עדיין על 6.50 שקלים.

הזינוק בתעריפי החנייה בכחול-לבן לתושבי חוץ עורר התנגדות וביקורת בקרב חברי מועצה מהאופוזיציה. חברת המועצה חיה מנע דרשה בהצעה נפרדת להעניק חניה לבעלי עסקים בעיר, שמחנים את רכביהם במשך שעות ארוכות. "לא סביר לדרוש מבעלי עסקים לשלם סכומים גבוהים כל כך עבור חניה, כשהם משלמים כבר ארנונה לעירייה". לדבריה, "ברשויות שונות, ביניהן גבעתיים, כפר סבא ואור יהודה, הבינו שבעלי עסקים אינם מבקרים רגילים בעיר ויש לתמרץ אותם להישאר בעיר. לכן, אין לחייב אותם בתשלום תעריף חניה של מבקר מזדמן. יש לקבוע הסדרי חניה מוזלת לעסקים מקומיים".

בנוסף טענה מנע, כי גביית תשלום חודשי בסך 800 שקל מרכב שאינו נושא תווית, גבוה פי שלושה מהתעריפים בגבעתיים, כפר סבא ואור יהודה, ואינו מבחין בין מבקר רגיל בעיר לבין בעל עסק משלם ארנונה. לטענתה, על העירייה לקבוע קריטריונים ולהקצות לבעלי עסק בעיר תו חנייה וירטואלי, בדומה לתו שמוקצה לצוותים חינוכיים בעיר, שלרכבם אין תו חניה, אולם הרכב מעודכן במערכות העירייה, לרבות במכשירי המסופונים של אגף הפיקוח העירוני. עוד נטען בישיבת המועצה, כי תעריפי החנייה הגבוהים עלולים לפגוע בתנועת לקוחות ובאורחים המגיעים לביקורים אצל חברים וקרובי משפחה. 

מנגד, טוענים בעירייה, כי התעריף החדש יביא לשחרור מקומות חניה במרכז העיר ובאזורים צפופים, כיוון שיגרום לנהגים שאינם מתגוררים בעיר שלא להחנות את רכבם למשך זמן ממושך, או להעדיף להגיע לעיר בתחבורה ציבורית. לדברי ראש העירייה כרמל שאמה הכהן, התעריפים החדשים יעודדו העסקת יותר תושבים מרמת גן בעסקים ובמקומות העבודה בעיר, כיוון שרכיב ההוצאה עבור חניה לא יחול עליהם.