ברודווי פינת תלמה ילין. פסטיבל האומניות השנתי של בית הספר לאומניות תלמה ילין בגבעתיים נחשב לאירוע השיא, במסגרתו תלמידי המגמות השונות בבית הספר מעלים מופעים בפני הקהל הרחב ומשתתפים בסדנאות יצירתיות. בין אירועי הפסטיבל: קונצרטים של תלמידי מגמת המוזיקה בבתי ספר יסודיים ביישובי שער הנגב, ערב שירה של מגמת הג'אז, עם עיבודים חדשים לשירים של דני סנדרסון, הקרנת סרטי גמר של תלמידי מגמת קולנוע בסינימטק תל אביב, תערוכה של המגמה לאומנות חזותית ומופעים של מגמת המחול.

אחד מהאירועים הבולטים הוא ערב דואטים של מגמת התיאטרון, שזכה לתשואות הקהל. במהלך האירוע, תלמידי כיתה י"א הלומדים במגמה הציגו דואטים ממחזות זמר אהובים מכל הזמנים, בהם "היירספריי", "קברט", "ברנשים וחתיכות", "ספר המורמונים" ו"שלמה המלך ושלמי הסנדלר". "הרגשתי כמו במחזמר בברודווי או בווסט אנד", סיפר אחד הצופים.

למופע קדמה עבודה מאומצת, שכללה אימוני פיתוח קול ותהליך לימודי ארוך, שבו התעמקו התלמידים בז'אנר מחזות הזמר ולמדו כיצד להגיש שיר. בנוסף, התלמידים לקחו חלק בהפקת האירוע ועסקו בין היתר בעיצוב התפאורה והתלבושות. בסיום האירוע ,הוענקה לאחד מהתלמידים מלגה ע"ש גל איידינגר ז"ל, בוגרת המגמה בשנת 2001, שנפטרה בגיל 35 לאחר התמודדות עם מחלה קשה. כמה שבועות לפני המופע, פגשו תלמידי המגמה את חבריה של גל למחזור, ששיתפו בסיפורים על אישיותה הכובשת ויכולותיה הווקאליות והקומיות יוצאות הדופן.

"אחד הנכסים החשובים של גבעתיים הוא התיכון הטוב והמבוקש בארץ תלמה ילין. החודש מתקיים פסטיבל האומנויות השנתי של כל מגמות התיכון. נהניתי מאד מהמופעים הנפלאים, שהעלו תלמידי המגמות השונות. גאוה גדולה לעיר לראות את הכישרונות, שגדלים ומתפתחים בין כותלי בית הספר", ציין ראש עיריית גבעתיים רן קוניק.

מנהל תיכון תלמה ילין ד"ר דן שגיב הוסיף: "פסטיבל האומנויות השנתי הוא שיא הפעילות הבית ספרית. תלמידים בכל המגמות מעלים הופעות וקונצרטים ברמה הגבוהה ביותר, המאפיינת את בית הספר, לרבות מיוזיקל חי באורך מלא, מופעי מחול מרהיבים וערבי תיאטרון ייחודיים".