הרב חיים דרוקמן ז"ל ושופט בית המשפט העליון אדמונד לוי ז"ל יהיו בין האישים שיונצחו ברמת גן. כך החליטה מועצת העירייה, שקיבלה את המלצת ועדת השמות העירונית. סגן ראש העירייה רועי ברזילי התנגד להנצחתו של הרב דרוקמן ז"ל, בטענה שהוא ייצג עמדות קיצוניות, אבל התנגדותו נדחתה.

בעקבות החלטת המועצה, האישים שיונצחו בעיר הם: מהנדס העיר הראשון של רמת גן רפאל מגידוביץ' ז"ל, שקומת אגף ההנדסה תקרא על שמו. נגן הקאנון היהודי-עיראקי יוסף זערור ז"ל, הנחשב לבעל שם עולמי, יונצח במקום שטרם נקבע. אפרים קופלמן ז"ל, המנהל המיתולוגי של בית הספר רמת אפעל, יונצח בקריאת בית הספר אותו ניהל על שמו. השופט העליון אדמונד לוי ז"ל יונצח במיקום שטרם נקבע, ואישור עקרוני גם ניתן גם להנצחתן של חברת הכנסת ותושבת העיר נוזהת קצב ז"ל והלוחמת והמשוררת חנה סנש ז"ל.

יקיר העיר ישראל שהרבני ז"ל, שכיהן כסגן מנהל אגף החינוך בעירייה יונצח אף הוא במקום שטרם נקבע. הרב דרוקמן ז"ל יונצח בקריאת בית החוגים "חברות"א" או אחד ממוסדות החינוך הדתיים ברמת גן על שמו. עוד הוחלט לאשר עקרונית להנציח את אלבניה, שבעת הכיבוש הנאצי, לא נתנה יד לגירוש התושבים היהודים להשמדה. בנוסף, ניתן אישור להעתקת מקום הנצחתו של גיבור ישראל סימן טוב גנה ז"ל לכיכר חדשה בשכונה במזרח העיר, בכיכר הנמצאת ברחוב רפאל איתן פינת רחוב רב אלוף דן שומרון.