במסגרת היוזמות שלו למען חיזוק העורף והגיבורות והגיבורים שבחזית, דיזנגוף סנטר פותח מרכז שיח חופשי לשחרור חרדות המלווה בנשות ואנשי טיפול מתנדבים. המרחב  מציע לכל אדם בגילאי 18 ומעלה, שנמצא בכל סוג של חרדה או מצוקה להגיע ולפרוק אותן במקום, ללא תשלום. בקרבת המרחב מתקיימות פעילויות לילדים ופועל מערך איסוף תרומות לתושבי הדרום.

למעלה מ-80 פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מטפלים הוליסטיים ואנשי מקצוע נוספים יקבלו את פני הבאים ויזמינו את המבקרים לשיחות של אחד על אחד או לצאת יחד להליכה רגלית בתוך הסנטר, במטרה לאפשר לכל אחד לפרוק את תחושותיו האישיות, לשתף במה שעובר עליו ואף לקבל הפניות למרכזים הטיפוליים הנדרשים בעת הצורך.

יש להדגיש כי השיחות שיתקיימו במקום אינן מהוות טיפול או תחליף לטיפול, אך במידת הצורך הזקוקים לכך יופנו לגורמי המקצוע הרלוונטיים עבורם.

הפרויקט קם בשיתוף פעולה שנרקם בין גורמים עסקיים, וולנטריים ואזרחיים: צוות קאמפ "שיחות נפש" במידברן – עמית רונאל-שליו ולירן בר אל; רובי טשרניחובסקי – מפיקה ורכזת מתנדבים; נטלי גטניו – יזמת חברתית; לני פראו בלאו – מעצבת מרחב; בעלי דיזנגוף סנטר, דן ואלון פילץ; בתו של אלון - עו"ס סתיו פילץ.

המרחב פועל בהובלתו המקצועית של עו"ס אלון סגל. סגל הוא פסיכותרפיסט מנוסה ובעל תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית, קב"ן במילואים ויוצא סיירת צנחנים. לדברי סגל: "המלחמה מעלה אצל כולנו תחושות ורגשות לא פשוטים, אנחנו מזמינים אתכם לכוס קפה ולשיחה, כדי שלא תישארו עם זה לבד. זה הזמן לצאת מהבית וצריכת יתר של חדשות, כולם, ללא יוצא מן הכלל, מוזמנים לשתף במתחולל בתוכם, במרחב נעים, מוגן ובטוח".

המתחם מעוצב עם פינות ישיבה של ספות וכריות רביצה נוחות, שגם מאפשרות לשמור על הפרטיות. המרכז פרוש על פני 250 מ"ר והוא ממוקם במרחב המוגן, שנמצא בקומה מינוס 1 בדיזנגוף סנטר.

מרכז שיח חופשי לשחרור מחרדות פועל ללא תשלום בקומה מינוס 1 בדיזנגוף סנטר, הכניסה משער 7.

שעות פעילות: א'-ה': 10:00-19:00, ימי שישי: 10:00-13:00