קניון עזריאלי תל אביב ורשת ״נוי השדה״ יוצאים במיזם משותף לשיקום החקלאות הישראלית לאחר שמשקים רבים נהרסו כליל, נשרפו ונבזזו.

בימים אלה שבהם הלחימה עדיין נמשכת ורבים מהעובדים בחקלאות עזבו את הארץ, בשדות ישנה עדין תוצרת חקלאית שמחכה לקטיף ויש צורך לעבד את האדמה ולשתול. בימים כה מורכבים שהתוצרת החקלאית בדרום עתידה להיכחד, קניון עזריאלי ורשת ״נוי השדה״ התאחדו ויצאו במיזם משותף לשיקום חקלאי העוטף שנותרו ללא כל וזקוקים לסיוע. 

רשת ״נוי השדה״ דואגת לשנע את הסחורה של החקלאים ולארוז אותה בעבורכם כמארז מוכן למכירה, כך שהחל מיום חמישי ושישי הקרובים 26-27.10 תתקיים מכירה בקניון עזריאלי תל אביב של כל המארזים אשר יכילו תוצרת חקלאית מהעוטף כאשר כל ההכנסות מהפרויקט יועברו ישירות לחקלאים.

נוי הדס, חקלאית ובעלת רשת ״נוי השדה״: ״החקלאים שלנו במצוקה איומה! עשרות חקלאים שהגנו עלינו בגופם נפגעו בטבח הנוראי וזה הזמן שלנו להראות להם שאנחנו איתם! נוי השדה הוקמה במטרה להמשיך את דור החקלאים שהקימו את המדינה שלנו ואני התחייבתי להיות להם בית. אני מבקשת באופן אישי שתגיעו ותתמכו! עכשיו יותר מתמיד. קונים תוצרת כחול לבן. שומרים על הבית!״

חן זהביאן, מנכ״לית קניון עזריאלי תל אביב: ״אנו רואים חשיבות רבה בלקיים מיזם בשיתוף רשת 'נוי השדה' שכל כולו תוצרת חקלאית כחול לבן של חקלאי הדרום, קניון עזריאלי תל אביב תמיד עם הפנים למען החברה בישראל ובמיוחד בימים כאלה בהם צריך לתת כתף ולחזק את העם".

קומה 1 מול עמדת השירות
יום ה׳ - 10:00-16:00
יום ו׳ - 10:00-15:00