יישובי הצפון מספקים בשגרה כ־73% מסך התוצרת הארצית של הביצים וכ־40% מגידולי הפירות הנשירים, ברקע ההסלמה בצפון ופינוי הישובים, החקלאים בצפון מתקשים להעריך את הנזק וכיצד יחזרו לשגרה בתום המלחמה. פארק עתידים תל אביב יזם פנייה לרשות לפיתוח הגליל  על מנת לסייע לעסקים, יצרנים וחקלאים בצפון וכך נרקם שיתוף הפעולה.

במסגרת שיתוף הפעולה, פארק עתידים תל אביב יארח עשרות חקלאים ויצרנים מהגליל ביריד חקלאים מגוון מלווה באומנים מהגליל בימים רביעי וחמישי ה-15-16.11 בין השעות 11:00-17:00 בשדרות המסחר המחודשות רחבת בניין 4-6, דבורה הנביאה 121 תל אביב.

 בנוסף, פארק עתידים תל אביב, שבבעלות אוניברסיטת תל אביב ועיריית תל אביב-יפו, פותח בפני כל תושבי הצפון את עתידים קונקט ATIDIM CONECT - מתחם חללי העבודה המשותפים וכן את המשרדים במעבדת החדשנות "סיטיזון" שבפארק לטובת סטארטאפיסטים, בעלי עסקים וכן כל מי, שזקוק לעבוד בשקט, סמוך למרחב מוגן. כמו כן, הפארק בשיתוף הרשות לפיתוח הגליל נרתמים לסייע לסגל האקדמי ולסטודנטים של מכללת תל חי ומעניקים אפשרות להשתמש ללא עלות, בחללי עבודה ומשרדים לטובת מפגשים, ימי עיון, עבודה שוטפת וכו.

אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב : "אז תחילת הלחימה, החלטנו כמו יתר עם ישראל, לנסות לתרום את תרומתינו הצנועה לטובת סיוע לעורף בדרום ובצפון, אנו שמחים על הפעילות המשותפת עם הרשות לפיתוח הגליל. אנחנו  נעשה כל שביכולתינו ובאמצעים העומדים לרשותינו לעזור לחקלאים ויצרנים מהגליל להצליח לעמוד על הרגליים כלכלית ולהציל את התוצרת, עליה עמלו חודשים רבים. כמו כן אנחנו קוראים לבעלי עסקים מהגליל, להגיע אלינו ליהנות ממרחבי עבודה נוחים ללא עלות אצלינו בפארק".

רובי לוזון-מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל: "שיתוף הפעולה של הרשות לפתוח הגליל עם פארק עתידים היא שלב נוסף בשרות החשוב של המשרד לפתוח הנגב והגליל והחוסן הלאומי בראשות השר יצחק  וסרלאוף עושה למען תושבי הגליל. שיתוף הפעולה והתגייסות פארק עתידים הם פניה היפות של החברה והערבות ההדדית המתגלים בתקופה זו. תל אביב והגליל אחד הם ורק יחד עם ישראל ינצח".