ביום שישי ה-8.12 יחול יום המחזור הישראלי, ובימים אלה, בהם החשיבות לקנייה של כחול לבן גוברת וכה חשובה, בעזריאלי שרונה יתנו במה לאופנה מקיימת ויארחו שלוש חנויות פופ-אפ ישראליות במתחם מכירה של יד שנייה, וינטג' ומעצבות ממחדשות. בנוסף, תוצב עמדת מיחדוש שתופעל על ידי צוות תופרות יצירתיות בה יפיחו חיים מחודשים בפרטים שאתם כבר לא צריכים.

בפופ-אפ יתארחו חנויות ומעצבות שונות, בהן: מותג הקוטור HAR מארח את המותג החדש - TABU המתמחה בייצור פריטי לבוש ייחודים שנוצרו בעבודת יד. כל פריט נוצר על ידי שימוש חוזר בטקסטיל מקורי הנבחר בקפידה. שילוב טקסטיל מקורי עם פרשנות עכשווית מעניקים לפריט חיים חדשים.  המטרה של HAR היא להראות את נושא המיחדוש ממקום חדש ורענן, שימוש בטקסטיל קיים מאפשר ליצור מוצר ירוק וסביבתי.

פופ-אפ אופנה בשרונה (צילום: יח''צ)
פופ-אפ אופנה בשרונה (צילום: יח''צ)

מעצב האופנה דוד וקסלר - מעצב אופנה ישראלי,בוגר תואר ראשון בעיצוב אופנה משנקר ותואר שני בעיצוב אופנה בהתמחות טקסטיל והדפס מסנטרל סיינט מרטינס בלונדון. המותג ״דוד וקסלר״ הוא מותג אופנה ממוחזרת שנוסד בשנת 2019. תהליך העיצוב והייצור מוכל בתוך עצמו ומכיל אספקטים שונים של אופנה מקיימת. החל מהתאמה אישית באמצעות הדפס דרך הכלאות בגדים שנתרמו ועד לייצור בגדים חדשים משאריות טקסטיל. המותג פונה לכולם, משוחרר מהגדרות של עונה, מגדר או מידה. בגדים נהגים מתוך מחשבה על הגוף, חשיפתו והמרחק ממנו.

מכירת יד שנייה של בוטיק "Mycloset". פלטפורמת מכירת היד שניה באונליין הוקמה על ידי מאיה אבירעם, במטרה לספק לצרכנים הישראלים דרך נגישה ומהירה לצרוך בגדי יד שניה ווינטג', שהמטרה העיקרית היא לצמצם זיהום, לתת חיים חדשים לפריטים ייחודיים ולקדם מעגליות בתעשייה - כל זאת בסטייל. בפופ-אפ תוכלו למצוא בגדי יד שניה ווינטג' לנשים וגברים, אקססוריז, תיקים ונעליים של המותגים: Nike, Adidas, Prada, Polo Ralph Lauren, Coach, Levi's, Champion, Carahrtt , וינטג' לא ממותג ועוד.

המחירים ינועו בין 50 ל-200 שקלים. 20% מהמכירות יתרמו לעמותות שפועלות לשיקום נפגעי המלחמה.