עיריית תל אביב-יפו והאופרה הישראלית שוב משתפות פעולה – והפעם עם הפקה מיוחדת של "כרמן" האופרה מאת ז'ורז' ביזה. כרמן היא אחת מהאופרות הפופולריות ברפרטואר האופראי בכל הזמנים, והיא תעלה בהפקת ענק בגני יהושע החל מה-18 באוגוסט. חובבי האופרה יוכלו ליהנות, ללא תשלום, מחוויה תרבותית מסעירה ומרגשת. את האירוע ינחה רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו.

חולדאי: "את הקיץ הזה נבלה כולנו בחגיגה מרהיבה של אהבה עזה, שנאה תהומית ותשוקה בוערת. אני לא מתכוון למערכת הבחירות הצפויה לנו, אלא להפקת הענק הססגונית "כרמן" של ביזה, שתככב השנה על הבימה הנהדרת והמשובחת של אופרה בפארק. כמו כרמן - הצוענייה היפהפייה וחמת המזג, ששברה את לבם של מחזרים רבים – כך האופרה הישראלית תל-אביב-יפו: מקצועית, מנוסה, עשירה בתוכן ובחן, מהפנטת ביופייה ובקולותיה ומחוזרת על ידי מחזריה הרבים. תודתי, לאופרה הישראלית, שמשתפת פעולה אתנו בכל שנה מחדש עם האירוע "אופרה בפארק", שעורכת ומפיקה עיריית תל-אביב-יפו כבר קרוב ל- 20 שנה, תחת כיפת השמיים ובחינם, ומעניקה לעשרות אלפי חובבי תרבות ומוזיקה המגיעים מכל קצוות הארץ, חווית קיץ קסומה ובלתי נשכחת. אני מזמין את כולכן וכולכם!"

"כרמן" היא הפקת ענק עם יותר מ-250 משתתפים על הבימה – סולנים, מקהלת האופרה, נגנים, רקדנים, שחקנים ומקהלת ילדים. בימים אלה נבנית התפאורה אדירת הממדים שעתידה לקום על הבימה בגני יהושע. במקביל, במתפרת האופרה כבר עמלים על הכנת מאות התלבושות הצבעוניות והמרהיבות המיועדות למשתתפות ולמשתתפי ההפקה.

כרמן בפארק גני יהושע
חמישי ה-18.8.22
פתיחת שערים – 19:00. תחילת מופע – 20:30