חובבות מתחם בזל בעיר בוודאי כבר מכירות את הבוטיק הכתמתם של נועה גלר. הבוטיק שנפתח ב-2015 חובק בתוכו אופנה ישראלית- החל מהקולקציות של GALLER ועד תיקים ותכשיטים של מעצבות מקומיות ומבחר נעלי ייבוא.  

מאחורי המותג עומדת המעצבת נועה גלר, בת 41, בזוגיות +2, שהגיעה מכפר הס אל העיר הגדולה לפני 21 שנים, אך עדיין מחשיבה את עצמה כמושבניקית.

מקולקציית החורף של גלר (צילום: לירון ויסמן)
מקולקציית החורף של גלר (צילום: לירון ויסמן)

"את המותג הקמתי לפני כ8 שנים לאחר עשור בו עסקתי בייבוא אפנה מהירה ממזרח אסיה, הכל התחיל מרעיון לקולקציית טי שרטים קטנה עם הדפסים מקוריים שיצרתי של ציפורי ופרחי ארצנו. עם הזמן הקולקציות גדלו וגדלו, היום אני מייצרת קולקציות גדולות ומגוונות מספר פעמים בשנה", היא מספרת. " בתחילת העסק הייתי רוכשת בדים מיבואנים מקומיים, ולפני מספר שנים התחלתי לטוס לאיטליה ולייצר שם את גלילי הבד ממפעלים ותיקים שעוברים מדור לדור ומייצרים טקסטיל למיטב החברות האיטלקיות. במקביל אני רוכשת שם עודפי ייצור של מותגים איטלקיים, בדים שבמקום שישלחו למטמנות, עוברים הלאה לסטוקריסטים מקומיים אשר מוכרים אותם במחיר מוזל ליצרנים קטנים כמוני. וככה כולם מרוויחים מכך, הם, אני והעולם.  העונה לדוגמא, הולכת להיות קולקציית פוטר מהממת שכולה נתפרה מעודפי ייצור של גוצ'י. שאר תהליך הייצור נעשה בארץ לצד אנשי מקצוע שמלווים את העסק ואותי מתחילת הדרך. אני גאה לומר שהעסק הקטן שלי מפרנס לא מעט משפחות פה בארץ".

סוודר של גלר - 449 שקלים (צילום: לירון ויסמן)
סוודר של גלר - 449 שקלים (צילום: לירון ויסמן)

הקולקציה החדשה עומדת העונה בסימן Women Power והדגמים החדשים זכו לשמות של מנהיגות אירופאיות מעוררות השראה כמו סנה מרין (ראשת ממשלת פינלנד), מגדלנה/ אנדרסון (ראשת ממשלת שבדיה) ומדה פרדריקסן (ראשת ממשלת דנמרק).

פריטי הקולקציה מאופיינים באווירה משוחררת ומאפשרת, ללא הפרדה בין לבוש יום וערב. כל פריט מעוצב כך שילווה את הלקוחה 24/7 וזאת באמצעות מידות הנעות בין הוואן סייז/אוברסייז וגזרות שאינן נצמדות לגוף אך בו בזמן מייצרות צללית נשית, מחמיאה ואורבנית.

לצד הקולקציה החדשה ניתן למצוא בבוטיק גם פינת אאוטלט מתחלפת של פריטים מוזלים מעונות קודמות. 

טווח מידות 36-48
טווח מחירים 99-480 ₪ 
אלקלעי 5 (מתחם בזל) תל אביב
gallerdesign.com