אין הריונית שלא מכירה את מותג בגדי ההיריון אבישג ארבל. המותג הישראלי שלקח חלק גדול במהפכת הסטייל של נשים בהיריון, שעבר נאלצו ללבוש שקים או בגדים גדולים ולא מחמיאים, וכיום יכולות ליהנות מלוקים טרנדיים המשלבים סטייל ונוחות.
אבישג ארבל כבר מזמן הפכה למובילה בתחום עם חנות אונליין ורשת סניפים ברחבי הארץ, ואחד הסניפים נמצא כמובן באזור הכי שיקי בעיר- מתחם בזל והוא הסניף הראשון שהקימה עוד בשנת 2006.

 אבישג ארבל  (צילום: אלה אוזן)
אבישג ארבל (צילום: אלה אוזן)

ארבל, בת 50 נשואה + 3, שהתחילה את הקריירה שלה בכלל כמעצבת גרפית, הבינה במהלך הריונה הראשון שהיא רוצה לעצב אופנה להריוניות מתוך רצון לשמר את הקסם והאופטימיות שמביאים איתם חיים חדשים, עוד בטרם אופנת בגדי היריון הייתה טרנדית וכיכבה במחלקות ייעודיות ברשתות הגדולות, כמו שיש כיום.
המותג כמובן כחול-לבן, כל הבדים ופריטי הקולקציה נגזרים ידנית בסטודיו בעיר והתפירה מתבצעת בארץ במתפרות שמתוגמלות על בסיס סחר הוגן.

אלונה טל לאבישג ארבל (צילום: מאיר שביט)
אלונה טל לאבישג ארבל (צילום: מאיר שביט)

בחנות מככבת כיום הקולקציה החדשה - Glow now  - קולקציית הסתיו שעונה על צרכיה של כל הריונית ליום יום או ליציאה לילית. בקולקציה שמלות בגזרות ובדים שונים למשל שמלת ערב באורך מקסי מבד קטיפה נעים ומלא בשיק, שמלת הדפס מדגם מילאנו מכופתרת עם קשירת חגורה, שמלה בגזרת סטרפלס עם שרוולים תפוחים המדגישים את הכתפיים ואת קו הצוואר עשויה מבד מבריק ומחטב, שמלה קלאסית לבנה מבד ריב סטרצ'י בטקסטורת פסים עם צווארון מיני גולף עדין ושרוולים קצרים, שמלת לורקס מנצנצת ועוד. בנוסף, בגד גוף רויאלטי מבד קטיפה עם שרוולים קצרים תפוחים בשילוב מחשוף V עמוק ומחמיא וכיווצים באזור הבטן להתאמה מושלמת לכל אורך ההיריון, חליפה הכוללת וסט ומכנס רחב ונוח עם גומי גבוה וטישרט שמזכירה לנשים ובעיקר להריוניות לאהוב את עצמן.

טווח מידות : s-xl
טווח מחירים: 79-399 שקלים.
בזל 38, תל אביב