במהלך חג פורים עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביבי יפו תציע למבקרים בעיר מגוון סיורים ופעילויות ברחבי תל אביב יפו. בין שלל הסיורים תמצאו סיור בעקבות העדלאידע של שנות ה-20 ברחוב ביאליק, יאללה דיסקו, טיול בתנועה בסמטאות יפו, בתים מחופשים, סיור ברחובות הראשונים של העיר שמאחורי עיצובם סיפור מיוחד, סיור טעימות בשוק לוינסקי, ועוד.

ב-7.3 ייצא סיור הוד ואדר -  סיור שחוזר לשנות ה-20 העליזות של תל אביב ובעקבות העדלידע ברחוב ביאליק. במהלכן תשמעו על אסתר המלכה התימניה ששברה לבבות, חבורת טראסק, נשפי המסכות ועוד.

סיור ברחבי העיר (צילום: ריקי רחמן)
סיור ברחבי העיר (צילום: ריקי רחמן)

ב-8.3 ייצא סיור יאללה דיסקו - שילוב בין טיולי הרפתקה בסמטאות יפו לבין הטרנד הלוהט של מסיבה בתנועה. במה מדובר? סיור אוזניות קצבי. והפעם, לכבוד החג, יפו מתחפשת ליפן עם חגיגה מיוחדת באווירה פורימית.

ב-8.3 ייצא גם הסיור "בתים מחופשים" - באיזה בית יושבות חיות? ואיזה בית הוסיף לעצמו כיפה? והיכן נראה בית שהופיע באריזת תקליט? סיור ברחובותיה הראשונים של תל אביב, בו נכיר בדרך חווייתית בתים שמחופשים כל השנה. הסיור יועבר בדרך של משחק משימות ויכלול חידות ומשחקים. מתאים מגיל 6 ומעלה.

ב-9.3 ייצא סיור חיי לילה עם מיס גליטר (דראג) שהגיעה ארצה היישר מאמריקה הרחוקה. הצטרפו אליה למסע בחיפוש אחר חתן יהודי כשר ברחובות שסביב שדרות רוטשילד. על הדרך תעצרו בכמה מהברים הטובים באזור, תשירו עם מיס גליטר ותרימו לחיים כמצוות החג. מגיל 18+.

ב-10.3 ייצא סיור טעימות בשוק לוינסקי הצבעוני. סיור על קצה המזלג בין שקי התבלינים המריחים, החנות הקטנה לבורקס טורקי אמיתי ועוד.

ב-11.3 תכירו את הדמויות שעשו את פורים בחגיגת תחפושות ביפו העתיקה. במסיבה תכירו חלק מהדמויות ההיסטוריות בדרך קלילה וחווייתית, תשמעו את סיפורם האישי ממקור ראשון, תתחברו אל הגיבור ותקחו חלק פעיל בהדרכה. מתאים לבני 6-10. 

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: https://www.visit-tlv.co.il/%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D