כמאתיים אנשים הגיעו להפגין היום (שלישי) מול שערי אוניברסיטת בר אילן במחאה על כנס בנושא פוליאמוריה שנערך במקום. בין המשתתפים היו גם ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת תל אביב, הרב חיים גנץ הרב דרור אריה מישיבת שדרות ורבנים נוספים.
בדברים שנשא הרב שפירא במהלך ההפגנה, אמר הרב "יש לנו פסוק בתורה שמשווה בין רצח לניאוף. 'כי כאשר יקום איש על רעהו ורצחו נפש'. היעלה על הדעת שנעשה כינוס אקדמי איך מטפלים ברוצחים שמתכוונים להמשיך לרצוח, בשביל שיעשו את זה באופן יותר נוח? בלי נקיפות מצפון?", שאל הרב.
"אנחנו תמהים על עצמנו איך הגענו למצב הזה שאנחנו צריכים לעמוד ולהגיד דברים כל כך פשוטים שכל ילד יודע אותם, דברים כל כך יסודיים, מול אוניברסיטה הנקראת על שם צדיק גדול ושבתוך הסמל שלה יש ספר תורה. זה עוקר את כל התורה כולה. באנו להביע את מחאנו על השחיתות המוסרית הזאת, על הפגיעה בכבוד התורה. אנחנו לא שותפים לדבר הזה, והוא ייזכר לדיראון עולם", הוסיף הרב שפירא בדבריו בהפגנה.

נזכיר כי בשבועות האחרונים נעשו מאמצים רבים על מנת לבטל את הכנס שכללו הפגנות מול ביתם של ראשי האוניברסיטה, מחאות של פרופסורים בכירים באוניברסיטה וכן מחאות של הסטודנטים עצמם.