לא רוצה לדון על עובדות, חקירות ושחיתות אלא על החיים של כולנו. משום מה ברור לכולנו שזה הגיוני שאדם רציני בן 69 שהיה קצין בסיירת מטכ"ל וראש ממשלה במשך כ-13 שנה, יעסוק בתדמיתו עד כדי כך שיהיה מוכן לתת טובות הנאה לאיש עסקים כדי שיעניק לו סיקור אוהד. השאלה היחידה שנותרה היא האם זה באמת קרה או שלא. אנחנו כל כך מוטרדים מהדברים שאומרים עלינו שזה נשמע לנו סביר לחלוטין שאפילו אנשים אחראיים כמו ראש ממשלה יעסקו בתדמית ויפעלו למען קידום מעמדם החברתי. 
 
הפרשייה הזו מלמדת על הטבע האנושי יותר משהיא מלמדת על התנהגות מסוימת של ראש ממשלה ספציפי. אנחנו יצורים חברתיים שתלויים מאוד בחברה שסביבנו. את כל האירועים הגדולים של החיים אנחנו חווים באופן חברתי. יום הולדת, בר/בת-מצווה, מסיבת גיוס, חתונה, ברית מילה, הלוויה, שבעה ועוד הינם אירועים חברתיים המציינים נקודה משמעותית בחיינו. 

כמו שאכפת לנו מהדברים שאומרים עלינו כך גם לאחרים אכפת ממה שאנחנו אומרים עליהם. כמה טוב ניתן להעניק כשאומרים מילה טובה? כמה אור אפשר להוסיף כשמפרגנים? תראו מה אנשים מוכנים לעשות בשביל סיקור חיובי. 


קל מאוד להתלונן ולהעליב אך זה כל כך מעצים כשאנחנו מעניקים שמחה לאחרים. לפעמים זה מפתה לעבור לצד הציני והביקורתי כי אז נחשבים חכמים ובעלי כוח, אך האמת היא שאתה נעשה משמעותי הרבה יותר כשאתה מאיר לסביבה. מילה טובה היא מתנה ענקית וחינמית. בלי לשלם אגורה שחוקה אחת משמחים אדם יותר מכל מה שמתנה חומרית תוכל לשמח. לא באנו לעולם בשביל להשאיר מאחרינו שיירה של אנשים פגועים שיכולנו לשמח אותם אך פספסנו את ההזדמנות. נולדנו כדי לעשות טוב ויש לנו הזדמנות לעשות זאת בפינו בכל רגע ובכל מקום.