ההודעה המשמחת: לאחר מבצע סבוך, חוצה יבשות, התיר בית הדין הרבני של נתניה אישה עגונה, שבעלה לא נתן לה גט. מסתבר שהבעל נטש את אשתו לפני שנים: בתחילה הוא היגר לתאילנד, שם הכיר אישה מקומית, התחתן איתה, קיבל אזרחות תאילנדית וממנה נולדה לו בת גויה. אולם מסתבר כי גם בבנגקוק הוא הסתבך בחובות וברח משם לקמבודיה, בעוד אשתו המקורית בישראל נותרה עגונה.
 
חברי בית הדין הרבני בנתניה עשו מאמצים ניכרים, עד שהצליחו לאתר את מקום מושבו של האיש בקמבודיה. הם פנו לשליח חב"ד בקמבודיה שהצליח במשימת האיתור, ולאחר משא ומתן ממושך עם האישה בישראל הוא הסכים לתת גט לאשתו אך לא הסכים להתייצב בישראל, מאחר והוא מבוקש בארץ על ידי הרשויות.
 
חברי בית הדין הרבני בנתניה הרב אוריאל אליהו, הרב אברהם מייזלס והרב אברהם דב זרביבו החליטו לראשונה בתולדות בתי הדין להשתמש באפליקציית המסרים המידיים, וואטסאפ, על מנת לקבל גט. בהתאם, באמצעות שיחת וידאו הם מינו את שליח חב"ד בקמבודיה כשליח בית דין שאישר את ההליך על פי הדת, כשצוות מיוחד הכין הכין את הגט בקמבודיה.

הבעל העניק אותו לשליח על פי הנהלים המעוגנים בהלכה, והשבוע הגיעה האישה העגונה לבית הדין הרבני בנתניה, קיבלה את הגט באמצעות שיחת וידאו בוואטסאפ והותרה מכבלי עגינותה.