המלצת רענון לטובת פסקי זמן של רגעים מרתקים בשרשרת אירועים מדהימים בסאגה פוליטית־ציבורית־משפטית־שלטונית. אדם אחד, נוכל, אפילו נוכל פשוט, משגע את כולם. ולא, זה לא הנוכל שלנו, זהו דונלד טראמפ. אומנם זה שלנו חוכמולוג בגרוש וזה טיפשון כמו נעל. שלנו הורס מדינה ננסית, והשני מאיים להרוס מעצמה עולמית, אבל בגדול שניהם תאומי אני ואפסי עוד. חצי שעה ביום של סריקת ההתפתחויות האחרונות ויש למדוכאי ציון סרט מתח שהוא בידור טהור. אצלנו, במשפטי נתניהו הכל ידוע והם מתרסקים יחד עם המדינה. בארצות הברית מנהלות מערכות המשפט ותקשורת המיינסטרים ברשתות, בפרינט ובערוצים מאבק אפקטיבי והמצב כיום הוא הידוק החבל על צווארו של טראמפ. לא תענוג? לא נחמץ הלב בשאלה מתי אצלנו?

נתניהו משאיר את הזירה לקואליציה - מה שעלול להוביל לקיצו הפוליטי | רן אדליסט
הכשירות האמיתית בצה"ל היא הנכונות להילחם | רן אדליסט
 
השבוע הזה מזמן לאמריקאים תענוג שאין שני לו. 19 מתכנני הקשר של טראמפ לחיסול הדמוקרטיה, כולל הוא עצמו, מגיעים לאיזה חור בשם פולטון כדי להעיד על חלקם בקשר נגד אמריקה. השריף המקומי אמור לקחת מטראמפ טביעת אצבעות ולהעמיד אותו למאגשוט, קלוז־אפ של הנאשם. ואם הצילום יבוצע הוא יימרח על פני כל ערוצי התקשורת בעולם (חוץ מערוץ 14) ויאפיל על התכנסות הפריימריז של מועמדי הרפובליקנים לנשיאות. טראמפ עצמו ברח מההתמודדות.

ברגע שבו אמרתם לעצמכם יאללה בוא נראה מה חדש, ב־CNN או ב"ניו יורק טיימס" או סתם במדיה מזדמנת יש תמיד אירוע, סקנדל או פסטיבל. שלא לדבר על כך שאלגוריתם ביוטיוב מעניק שירות לקוחות VIP לכל דכפין ולאחר שזיהה את דפוס החיפוש שלך הוא מקפיץ לקראתך בכל רגע נתון את החדשה התורנית או את הפולו־אפ של זו הקודמת. למשל מה קרה וקורה עם מייקל כהן שהיה עורך הדין של טראמפ ובעצמו בעל חברת נדל"ן מפוקפקת שפעלה בתחומים אפורים. ב־2016, כשטראמפ החל במרוץ לבית הלבן איימה אחת, סטורמי דניאלס (שם במה של שחקנית פורנו), לחשוף את יחסיה עם טראמפ. זה הורה לכהן לסתום לה את הפה עם צ'ק של 130 אלף דולר וחוזה השתקה. כהן שילם מכספו של טראמפ אבל חתם בשמו, מה שהכניס אותו לכלא בעוד טראמפ לא יודע במי ובמה מדובר.

מאז יצא מהכלא, כהן מנהל מול טראמפ מלחמת חורמה ברמה האישית, כולל עדויות בבתי הנבחרים, כולל משפט שבו זכה להחזר הכסף שטראמפ חייב לו. מאז צף כהן בקביעות בערוצי המיינסטרים כדארלינג של הליברלים דמוקרטים. בשבועות הקרובים הוא אמור להעיד באחד ממשפטיו של טראמפ ולחגוג את נקמתו על הרשעתו. גם לגברת דניאלס יש הסתייגויות באשר לטראמפ.

תגידו, לא תכחילו מקנאה על החדשות העסיסיות שנופלות בחלקם של האמריקאים לעומת מתק השפתיים ואחיזת הידיים הדביקה שמנפקים לנו מנהיגינו?