שזה אומר שני דברים עיקריים: אין צורך בגוף שידור ציבורי; ואין מקום להתערבות חוקית בתכנים של גופי השידור - בניגוד למצב הנוכחי, שבו גופי שידור מחויבים על פי חוק להפיק שיעור מסוים של יצירה מקורית, כמו דרמה ודוקו, גם אם זה לא משתלם להם כלכלית.
על הסכין
השיח בישראל דילג על משוכת מראית העין, והפך סופית לפוליטיקה שמבוססת בלעדית על זהויות. רק כך אפשר להסביר את ההתנגדות לפסיקת בג"ץ בנושא דרעי - החלטה שאין דרך בעולם שהייתה יכולה להיות אחרת. האיש פשוט עבד על השופטים. ומנגד, את החיבוק הפתטי שנותנים אנשי שמאל לאופירה וברקוביץ', בשאיפה שהם יוכלו לדבר אל “הרחוב".
כל העולם משבח את הסדרה החדשה של HBO, “האחרונים מבינינו", ולפחות על פי הפרק הראשון שעלה לשידור - בצדק. זה סיפור אפוקליפטי, עיבוד למשחק מחשב הנושא אותו שם, על עולם שמתקיים אחרי מגיפה המונית. אין ספק שחוויית הקורונה, בתוספת התערערות היסודות השלטוניים והערכיים בעולם, הופכים סדרות מהסוג הזה למשמעותיות בהרבה.
"Woman of the Dead" (נטפליקס) היא סדרת מתח אוסטרית שבה הגיבורה מנסה לאתר מי הרג את בעלה השוטר, ויוצאת למסע נקם שותת דם. הנוסחה מוכרת היטב, מסדרות רבות אחרות, אבל בסדרה הזו יש בונוס בולט: הנופים המדהימים של חבל טירול. וגם