כשם שכמעט שנתיים של חקירות נגד דונלד טראמפ בחשדות המגוחכים על שת"פ עם שלטונות רוסיה, שסייעה לו בבחירות לנשיאות בארצות הברית, ובתום שנתיים הדבר היחידי שהתגלה זה שחיתות גדולה של חוקריו, וכשם שהחקירות נגד נתניהו מתנהלות בהפקרות תוך ניגוד עניינים קיצוני בין העומד בראשה, שנאלץ לפרוש בבושת פנים מהמשטרה, ככה גם בפרשת נוה. האחת - זאת העבריינית מגלי צה"ל, על פי הודאתה ממש, הדס שטייף, והתנהלות המופקרת, והבלתי נסבלת, תוך כדי ניגוד עניינים חמור של פרקליט המדינה שי ניצן. 

ראשית, באשר לשם המגוחך שניתן לפרשה - מינויים תמורת מין. כל הנוגעים בדבר מכחישים בתוקף, ואין אבק ראיה, כולל בראיות הבלתי חוקיות כדי לסתור את טענתם. אבל מה שחמור כאן שוב זה ההתנהלות של השניים. שטייף וניצן. הנושא הזה של הגנה על פרטיותו של אדם היא לא רק בחוק הגנת הפרטיות, אלא בסעיף 8, בכבוד האדם וחירותו. על תכתובותיו, כך כתוב בחוק, יש הגנה חוקתית.

מה פירוש הגנה חוקתית? הגנה בעלת עוצמה משפטית רבה הרבה יותר מאשר הגנה בחוק רגיל, כמו חוק הגנת הפרטיות. בניגוד מוחלט להגנות שחוק יסוד קיימות בו, הגברת הדס שטייף, בחוצפתה, בהיבט של שור מועד, כי כבר בעבר, היא הורשעה בהאזנת סתר עבריינית, כי פרסמה על מאמר שעשוי להשפיע על בית המשפט.

היא עם רקורד פלילי קל ועיקר, מוצאת לנכון לשכור האקר של מחשבים, פלאפונים וכיוצא באלה, כדי לפרוץ לסוד שיחו של ראש הלשכה לשעבר, ועל יסוד זה, פרקליט המדינה, שנמצא בניגוד עניינים קיצוני עם אפי נוה, מתיר זאת.

החלום הרטוב של שי ניצן

כמו כל יועץ משפטי, חלומו הרטוב של שי ניצן הוא להיכנס למועדון 15 האנשים, כלומר להגיע לבית המשפט העליון, ששמו האמיתי הוא הדיקטטורה של בג"ץ. לעומת זאת, אפי נוה החל לפעול כאשר היה ראש הלשכה עד לפני ימים ספורים, בוועדה למינוי שופטים, הוא החל לפעול כדי לטרפד את המינוי הזה באיבו. כמובן ששי ניצן יודע היטב על כך.
בעוד היועץ המשפטי בממשלה פסל את עצמו מלהתקרב לעניינו, שי ניצן עשה בדיוק ההפך. הוא, שנמצא בניגוד עניינים פי 10 יותר, וחרף ניגוד העניינים הזה. חמור ממנו לא יכול להיות. הוא קודם כל הגיש נגדו כתב אישום מופרך לחלוטין בגין הפרשה שהיתה בנתב"ג. זה המקרה הקלאסי שנחשב כזוטי דברים, ושי ניצן יודע זאת. הפרקליטות הצביעה על 4-5 מקרים שבהם היו מקרים דומים שבהם היו כתבי אישום, אבל בכל אותם מקרים היתה מניעה מהאנשים האלה לצאת מהארץ ולכן זה שווה כתב אישום. לכן המשל אינו דומה לנמשל. ממש לא. העניין הזה של הגשת כתב האישום, שם הדביקו לו שלושה אישומים הוא מופרך מאין כמוהו.

הדבר השני, הוא הכשיר את השרץ העברייני של הדס שטייף והורה על פתיחת חקירה, שהיא פסולה בדין. התקשורת, כמו תקשורת, הביאה "חוות דעת" מפרופסורים שמאלניים, לפיהם אפשר להכשיר את הדבר הזה, כי בסעיף 18ב' שבנסיבות מסוימות ניתן להכשיר את השרץ. לא בכדי כל אותם החכמולוגים התעלמו מזה שיש כאן הגנה חוקתית, והיא סותמת את הגולל בשימוש חוקי בבית משפט או במשטרה לעבריינות הזאת. 
יש חוק שמדבר על חיפוש בבתים. החוק הזה קובע שאם החיפוש לא חוקי, ןראיה הושגה תוך הפרת החוק הזה תהיה פסולה. זוהי פסיקה של בג"ץ שבגלל שיש חיפוש שלא כדין, כל הראיות ייפסלו כראיות, לכן כפול 10 הדבר חל לגבי סוד שיחו של אדם, למחשב ולטלפון שלו. בחוק הגנת הפרטיות כן נקבע שעקרונית ראייה כזאת פסולה. לאחר חוק הגנת הפרטיות, חוקק חוק יסוד האדם. לכן, לא ניתן לתאר את השרץ העברייני של הדס שטייף, ועצם העובדה שהוא עשה את זה למען לאפשר כי הוא נמצא בניגוד עניינים, עושה אותו לדמות האפלה השנייה בפרשה הזאת.
גילוי נאות מבחינתי - אפי נוה הוא עסקן, רודף שררה, רודף שלטון, רודף כבוד. אין לי שום יחס כלשהו מכובד אליו, אבל זה לא מצדיק את כל המעשים שעשו לו.