הפרסומת החדשה של גולדסטאר הוציאה מהארון דווקא את האישה החדשה

אנחנו חיים בעידן בו גברים מתנסים בדברים שלא היו לגיטימיים עבורם בעבר. אחוז לא מבוטל של נשים, גם אם לעולם לא יודו בכך, מעדיפות עדיין את הגבר "הישן"

ד"ר לירז מרגלית צילום: פרטי
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

בשבוע שעבר יצאה גולדסטאר בקמפיין "איפה הם הבחורים ההם". להבדיל מהקו הקודם של המותג, שהציג נשים היסטריות, נוירוטיות ותלותיות, הפרסומת הזו בוחרת להציג אותן מזווית אחרת, גם אם היא עדיין משחקת על פערי מגדר. במקום לעשות צחוק מנשים היא עושה צחוק מגברים ומדמות הגבר החדש, זה המתחבר לחלקים הנשיים שלו, המטרוסקסואל, ההיפסטר, הגיי המוקצן ושלל הטייפקאסטים של הגבר המודרני.

מעבר לכך, הקו של גולדסטאר מהווה הבנה שפרסומות המציגות נשים באור שלילי לא יעבדו ולכן יש לחשב מסלול מחדש, להתבונן נכוחה במציאות ולהכיר במגמות המתהוות.

[email protected]

תגיות:
פרסומות
/
גולדסטאר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף