בשבוע שעבר יצאה גולדסטאר בקמפיין "איפה הם הבחורים ההם". להבדיל מהקו הקודם של המותג, שהציג נשים היסטריות, נוירוטיות ותלותיות, הפרסומת הזו בוחרת להציג אותן מזווית אחרת, גם אם היא עדיין משחקת על פערי מגדר. במקום לעשות צחוק מנשים היא עושה צחוק מגברים ומדמות הגבר החדש, זה המתחבר לחלקים הנשיים שלו, המטרוסקסואל, ההיפסטר, הגיי המוקצן ושלל הטייפקאסטים של הגבר המודרני.
מעבר לכך, הקו של גולדסטאר מהווה הבנה שפרסומות המציגות נשים באור שלילי לא יעבדו ולכן יש לחשב מסלול מחדש, להתבונן נכוחה במציאות ולהכיר במגמות המתהוות.