עד לפני מספר שנים, הרחקת השיער המיותר מהגוף היוותה פעולה אשר שויכה בעיקר לבנות המין היפה. בתחילת המיליונים, עם כניסתן של טכנולוגיות חדשות להרחקת השיער מהגוף, דוגמת הסרת שיער בלייזר, תחום הרחקת השיער המיותר מאזורי הגוף השונים הפך לתחום חוצה מגדרים, וכיום, גם גברים וגם נשים שואפים למראה גוף חלק משיער. 


גוף גברי חלק - מתי זה הפך לנורמה? 
מראה ה-יוניסקס של גברים החושפים חזה, בטן וגב חלק משיער, הפך למראה שכיח במחוזותינו ובעיקר בחופי הרחצה, חדרי הכושר וכל מקום אחר בו גברברי ארצנו יכולים לחשוף את גופם החלק למשעי. בעבר הרחוק (ואנו מדברים על תקופות עתיקות במיוחד), השיער בגופו של הגבר סימל את גבריותו, וככל שגופו של הגבר היה שעיר יותר, כך הוא נתפס בעיני המתבוננות מהצד כגבר פורה יותר ששווה להתחתן איתו ולהוליד איתו צאצאים. 

המרחק העובר בין התפיסה העתיקה הדוגלת בגוף גברי שעיר לבין מראה ה-יוניסקס הנוכחי המתאפיין במראה גוף חלק, הלך והצטמצם במרוצת ההיסטוריה האנושית, כאשר "קפיצת המדרגה" המשמעותית ביותר התרחשה בשלהי המאה ה-20 ותחילת המאה הנוכחית, עם התרחבותה של אופנת היוניסקס וטשטוש הגבולות בין גברים לנשים, גם ברמת השוויון המגדרי וגם ברמת "אימוץ" עקרונות הטיפוח הנשי בקרב גברים. 

גוף גברי או נשי חלק - מה הוא משדר? 
גוף חלק משיער, גם בקרב נשים וגם בקרב גברים, הפך בעשרים שנה האחרונות למראה מקובל בחברה המערבית המודרנית, והוא מתקשר (אצל רובנו) לחושניות וסקסיות. מראה הגוף החלק מעיד יותר מכל על חשיבות הטיפוח בעולמנו המודרני, וכל גבר או אישה החושפים גוף חלק משיער, למעשה מעבירים מסר סמוי לעולם שאומר: "המראה החיצוני שלי הוא חלק בלתי נפרד ממי שאני, ולכן אני בוחר להשקיע רבות בטיפוחו".