פסח בפתח והמשמעות היא שכבר מעכשיו הגיע הזמן לרענן, לחדש, לזרוק ולתקן. על אף שהעבודה מרובה, אין סיבה שהמשימה תהיה קשה, מפני שישנם פתרונות שיקלו עלינו בעבודות הניקיון ויעשו לנו את החיים לקלים יותר. מומחי הניקיון של המותג הוסטס מעניקים מספר טיפים וטריקים פשוטים ושימושיים שיחסכו זמן רב ויגרמו לבית להבריק לקראת חג האביב.

ניקוי שאריות מזון על גבי סירים, תבניות או בתנור – גלגלו נייר אלומיניום לצורת כדור ויחד עם סבון כלים שפשפו את שאריות המזון. שאריות המזון יוסרו כך בקלי קלות.
ניקוי והברקת כלי כסף – סודה לשתייה הוכחה כפתרון יעיל להברקת כלי כסף והפיכתם לנוצצים. מערבבים 1 ליטר מים בסיר יחד עם סודה לשתייה ורבע כוס מלח. טובלים את כלי הכסף בתערובת, שוטפים עם מים פושרים נקיים ולאחר מכן מייבשים עם מטלית מיקרופייבר יבשה.
ניקוי מכונות קפה טוחנת - הכניסו קומץ של גרגירי אורז לבנים דרך המטחנה הריקה על מנת להסיר קפה טחון לכוד וריחות מעופשים. המתינו מספר דקות כשהאורז בתוך המכונה, ולאחר מכן רוקנו את האורז ונגבו עם סמרטוט יבש.
ניקוי פרווה של חיות מחמד בבית – השתמשו בכפפות גומי לחות והפרווה תידבק אליהן במהירות ובקלות.
ניקוי קרש חיתוך מפלסטיק או מעץ – נקו באמצעות מיץ לימון שגם יסייע לחיטוי מושלם. פרסו לימון לחצי, סחטו את המיץ על פני המשטח והשאירו למשך כ-20 דקות, לאחר מכן שפשפו בכרית קרצוף לכלים ושטפו את הקרש. 
נטרול ריחות לא נעימים מפח הזבל – הנחת מספר קוביות קרח בתוספת מעט חומץ בתוך שקית הזבל שבפח תעזור בנטרול ריחות לא נעימים.

מארז מוצרי ניקיון של הוסטס ואיזי טאצ'. 59.90 שח עד סוף אפריל. להשיג באתר היבואן אינטרסן (צילום: יחצ)
מארז מוצרי ניקיון של הוסטס ואיזי טאצ'. 59.90 שח עד סוף אפריל. להשיג באתר היבואן אינטרסן (צילום: יחצ)

ניקיון פסח טבעי ואקולוגי

מוצרים מהטבע יכולים לשמש גם כחומרי ניקוי מושלמים,  ובדרך גם לשמור על כדור הארץ ולחסוך כסף. שרונה רומנו לזר, מומחית לשמירה על הסביבה ומנכ"לית חברת אורגניקזון, המייבאת ומשווקת מוצרים אורגנים לישראל, ממליצה להשתמש בחומרים טבעיים הקיימים בכל מטבח, במקום חומרים כימיים רעילים.

תמיסת סודה לשתייה בשילוב עם לימון סוחט טרי, יעילה בניקוי משטחים מלוכלכים וסירים עם כתמים קשים. מלח שולחן מצוין לניקוי הכיריים מנוזלים ושאריות תבשילים או קפה. מניחים לספיגה ומנגבים עם מטלית רטובה. שמן זית נפלא למירוק רהיטי עץ. מומלץ לערבב חצי כוס שמן זית עם חצי כוס חומץ ושתי כוסות של מים חמים, ולנקות עם התערובת את הרהיטים. חומץ לבן יסייע להיפטר מכל משטח דביק על גבי זכוכית, רצפות, קירות ואפילו בגדים. בנוסף, הוא יעיל גם בהסרת אבנית. אם תטבלו את ראש המקלחת בחומץ, הוא יראה חדש ומבריק לחלוטין. מטליות במבוק רב פעמי הן בעלות ספיגה מעולה, ומתאימות לניקוי יבש ורטוב. יתרונן הגדול: הן גם אנטי בקטריאליות ודוחות התפתחות חיידקים.

ניקיון פסח אקולוגי. מוצרי חברת אורגניקזון 10-28.50 ש''ח (צילום: דנה פרידלנדר אורן)
ניקיון פסח אקולוגי. מוצרי חברת אורגניקזון 10-28.50 ש''ח (צילום: דנה פרידלנדר אורן)
 

עוד מוצרים חדשים ונהדרים שהושקו לכבוד פסח, שיעזרו לנו לעבור את ניקיונות החג בשלום: המותג ניקול ממשיך להשיק מגוון פתרונות חכמים לקיצור זמן ומאמץ בניקיון הבית שיהפכו את החיים שלנו להרבה יותר קלים: דפי ספוגיות הקסם, שקיות זיפר בשני גדלים ושקיות לשמירת הטריות במקרר. לא ברור איך הסתדרנו עד עכשיו בלעדיהם. 

מוצרי ניקול חדשים לפסח : דפי ספוגית הקסם, שקיות זיפר ושקיות לשמירת טריות 11.90-14.90 ש''ח (צילום: יחצ)
מוצרי ניקול חדשים לפסח : דפי ספוגית הקסם, שקיות זיפר ושקיות לשמירת טריות 11.90-14.90 ש''ח (צילום: יחצ)

דפי ספוגית הקסם המוכרת והאהובה מושקים לראשונה בפורמט חדשני ונוח, דפים דקים במיוחד וגמישים שמגיעים לכל פינה בבית. נהדרים לניקוי מכשירי חשמל, ברזים, ידיות ואיזורים קטנים. אנחנו גם הברקנו איתה את הנעליים לחג בקלי קלות. איך משתמשים? מספיק להרטיב במים, לסחוט ולנקות - אין צורך בחומרי ניקוי. אריזה של 10 דפים במחיר מומלץ של 11.90 שקלים.

על שקיות הזיפר אין צורך להסביר, נכון? הן פשוט נוחות בטירוף. מעולות לסנדויצ'ים ולירקות חתוכים שרוצים לקחת מחוץ לבית. נוחות מאד לאחסון במקרר ולשמירה על טריות המזון, ומעולות גם לשמירת חפצים קטנים כמו צבעים, איפור, צעצועים, בטריות וכו'. השקיות מגיעות בשני גדלים באריזה אחת וגם במחיר משתלם. אריזה של 20 שקיות בינוניות ו-10 שקיות גדולות - 12.90 שקלים. 

שקית לשמירת טריות מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית השומרת על אויר מבוקר בשקית (ויסות בין פחמן דו חמצני לחמצן שבשקית) ובכך מונעת צמיחת חיידקים ועובשים על גבי פירות וירקות תוך שמירה על ערך המזון והטעם. השקיות גדולות במיוחד XXL וניתנות לשימוש חוזר עד 6 פעמים. ניסינו וזה עובד. אריזה של 5 שקיות - 14.90 שקלים.

מוצרי סיף חדשים לפסח: סיף פנטסטיק לאמבטיה/ למטבח, קרם ניקוי רב תכליתי, מטליות לניקוי רצפות 9.90-15.90 שח (צילום: סטודיו 0304)
מוצרי סיף חדשים לפסח: סיף פנטסטיק לאמבטיה/ למטבח, קרם ניקוי רב תכליתי, מטליות לניקוי רצפות 9.90-15.90 שח (צילום: סטודיו 0304)

Cif פנטסטיק, מותג הניקיון האהוב השיק מוצרים חדשים עם ניחוחות נפלאים: תרסיס קצף לניקוי רב תכליתי, קרם ניקוי רב תכליתי בניחוח פרחים עדין, תרסיס לניקוי חדר האמבטיה בניחוח לבנדר, תרסיס לניקוי המטבח ולהסרת שומנים עיקשים, בניחוח הדרים ומטליות לחות לניקוי רצפות, כי מגבונים זה החיים, בניחוחות של מאסק ומרכך כביסה. מחירים 9.90-15.90 שקלים.

ולפינאלה, אם בניחוחות עסקינן, בדין, מותג מרככי הכביסה האהוב, המלווה את הקהל הישראלי כבר למעלה מ-50 שנה, השיק 2 מוצרים חדשים ומיוחדים בסדרת מרככי הכביסה המרוכזים. מרכך כביסה extra עמק המעיינות בניחוח רענן עם תווי אקפליפטוס ומרכך כביסה extra יער אודם בניחוח פראי ומתקתק עם תווי פרחים. ותאמינו לנו, אין כמו ניחוחות כביסה נקייה כדי לעורר תחושת התחדשות וניקיון. חג פסח שמח.

בדין בלום extra בניחוחות חדשים לכבוד פסח. 16.90-22.90 ש''ח (צילום: סטודיו 0304)
בדין בלום extra בניחוחות חדשים לכבוד פסח. 16.90-22.90 ש''ח (צילום: סטודיו 0304)