אני מעבירה שעות סיפור בגני ילדים ובמתנ"סים, אבל מאז התפשטות נגיף קורונה העבודה שלי ירדה בצורה דרסטית. אחרי כמה חודשים מאוד לא פשוטים החלטתי לפתח ערכה מיוחדת לשעת סיפור, שהורים יוכלו להעביר יחד עם ילדיהם בסלון הפרטי שלהם. איך אוכל לשווק את המוצר הזה בצורה נכונה? 
"יש שתי דרכים עיקריות לשווק מוצר. האחת היא באמצעות שיווק פסיבי, זאת אומרת פרסום. מה שקורה בפועל הוא שאת מעלה תמונה או סרטון לרשתות החברתיות, כותבת כמה מילים, ומצפה שאנשים יפנו אלייך. יכול להיות שתבחרי לבצע קידום ממומן ברשתות החברתיות, אבל בו זמנית חשוב שתזכרי שרמת הקשב של האנשים ירדה פלאים בתקופה האחרונה, ואני לא בטוח ששיטת שיווק זו תסייע לך באמת להרים את הרעיון שלך למקום שאליו את שואפת להגיע. הדרך השנייה לשווק את הערכה היא באמצעות שיווק אקטיבי. מדובר בשיטת שיווק שמחייבת אותך לעשות הרבה פעולות בשטח ולהתעסק בעניין השיווק הרבה יותר זמן. תכיני לעצמך מסד נתונים של כל האנשים שאיתם עבדת בעבר, מגננות ועד למנהלי מתנ"סים. בקשי מהם רשימות של הורים לילדים בגיל המתאים, ותבצעי כל יום כ־15 פניות לפחות כדי שתקבלי כשני הורים שיגלו התעניינות במוצר. אני מאמין שבתוך תקופה קצרה תוכלי להבין את הסטטיסטיקה טוב יותר ולדעת לכמה הורים בדיוק כדאי שתפני בכל יום. מעבר לזה, כדאי שתבקשי מהגננות לשלוח המלצה על הערכה להורים, ותוכלי לראות מהי כמות הפניות שתקבלי אחרי מהלך כזה. אפשרות נוספת היא לחפש קבוצות של הורים וילדים בפייסבוק ולפרסם שם. יש עוד כלי שבו את יכולה להשתמש והוא ההודעות הפרטיות. אם את רואה הורים שמגיבים בקבוצה, ויש להם ילדים בחתך הגילים המתאים לערכה, תוכלי להציע להם את השירות שלך. הרעיון שפיתחת הוא יפהפה, וברוח התקופה. אם תכיני סרטון קצר ותשלחי לתחקירניות בתוכניות הבוקר, יעלו אותך לשידור, וזה יכול להיות הצעד הראשון במערך יחסי הציבור שלך וגם להשפיע על הפניות שתקבלי". 

בני בן ה־29 רוצה למצוא זוגיות רצינית, אבל הוא לא מצליח. אנחנו מדברים על זה הרבה ועושה רושם שהוא מאוד אומלל. הכרתי לו מישהי באמצעות משרד שידוכים והם יצאו לדייט, אבל כשהוא גילה את זה הוא לא דיבר איתי חודש. הוא מאוד ביישן, מתלונן שבנות לא רוצות אותו בגלל שאין לו רישיון נהיגה, ואף פעם לא הייתה לו מערכת יחסים רצינית. אני מפחדת שאני יותר מדי לוחצת עליו. מה דעתך?
"הרבה אנשים שאני מכיר התמודדו עם עניין הזוגיות, ואני יודע שאין כל סיבה לדאגה. לכל אחד יש את הקצב שלו בעניין, וגיל 29 היום הוא כמו גיל 19 בדור שלנו. זה מאוד לגיטימי להתמסר לעבודה או ללימודים עד שמוצאים את הזוגיות המתאימה. אני מבין את הדאגה שלך, אבל חשוב שתזכרי שאצל אדם עם מבנה אישיות כמו של הבן שלך ההתנהגות שלך יוצרת את התופעה ההפוכה. במקום לנהל איתו שיחות ארוכות על הנושא, לשדך לו בנות זוג פוטנציאליות או לפנות למשרדי שידוכים, עדיף שתשקיעי פנימה ותפני אותו לקבלת אימון אישי. אימון אישי יצליח לפתח אותו מבחינה רגשית, קל וחומר אם הוא יפנה לקבלת אימון דווקא אצל מאמנת. הוא יפתח את עמוד השדרה הגברי שלו, את הביטחון העצמי, וילמד לנצח את הפחד שלו מכישלון. תהליך אימון טוב של כמה חודשים יצליח לגרום לו להתמודד עם עוד דברים בחייו, ולא רק בעניין הזוגי. זה הזמן לפתח את הערך העצמי שלו ולסייע לו להתמודד עם אתגרי החיים, וגם להוציא רישיון נהיגה אם הוא רוצה". 

אני בן 69, פרוד מאשתי כבר שנים רבות, ולא בקשר עם ילדיי. הם לא עונים לי לטלפון ולא מוכנים לפגוש אותי. אני לא עובד, יש לי קורת גג מעל הראש וכמה לירות בבנק, אבל זה לא עוזר לתחושות הקשות שאני נמצא בהן, ואני מרגיש כאילו איבדתי את הדרך הביתה. איך אוכל לשפר את מצבי? 
"עושה רושם שאתה נמצא במצב קיפאון כבר שנים ארוכות, ולכן כדי לראות שיפור משמעותי במצבך אתה חייב לפנות לקבלת עזרה מקצועית ולדבר עם איש מקצוע שיעניק לך את הביטחון, האוזן הקשבת והשקט הנפשי שלו אתה כל כך זקוק. אני מאמין שבעזרת טיפול נכון תוכל לבנות מחדש את הקשר עם הילדים ולהחליט מה אתה רוצה לעשות עם הנישואים שלך".