רשימת הפאסון

מור סילבר
אופס, הצליח לך: כשעל בר רפאלי לא נסגר הג'ינס והיא ספונה בביתה, חיננית נאלצת לפרגן למור סילבר (לא מכירים? תעשו עליה גוגל כמו חיננית) היפה, שהגישה מראה שלם מעודן, נשי, קלאסי ושמרני כיאה לקייט מידלטון. המקיאז' מושלם, הפריזורה לבבית, והכל כל כך מקסים.


הו, האימה: זהו, עכשיו כשחיננית החמיאה לך את יכולה לצאת לפנסיה מוקדמת.


חיננית חומדת: ספיקינג אוף פנסיה, ממה את בכלל מתפרנסת?


שקר כלשהו: להיות נערת אינסטגרם זאת לא באמת עבודה.



מור סילבר. צילום: יח"צ



הראל סקעת
אופס, הצליח לך: ראיתם את מי חיננית צריכה להוציא מפח מיחזור התמונות שלה כשהיא במצור פאשן ואין איש ראוי שיצילה מהיובש הטקסטילי? את הראל סקעת. ועל שום מה אתם שואלים? גם חיננית מנסה לשכנע את עצמה שפריזורה נאה, חיוך נעים, ז'קט עור קולי שעולה 60 יורו בשוודיה ומוכנוס טרנדיים במחיר של 20 יורו יכולים להציל לבלונדינית את המדור. אפשר לעבור כבר לאייטם הבא?


הו, האימה: חיננית מפרגנת לסניקרס.


חיננית חומדת: נותרו עוד עשר מילים עד לסיום האייטם.


שקר כלשהו: אבל איזה כיף שעכשיו הוא כבר נגמר.



הראל סקעת. צילום: יח"צ



שביט ויזל


אופס, הצליח לך: מלכת היופי בדימוס שביט ויזל מצליחה להיכנס למתחם המתלבשים הראויים של חיננית בשל פריזורה נעימה למראה, מקיאז' מהודק, שמלה שחורה קטנה וקלאסית ותיקיטת שובה לב, שלבטח אין בו אף לא קזנקס אחד בשביל מצב רוחה העגום של חיננית.



שביט ויזל



הו, האימה: גם במזג אוויר אביבי הדוגמנית לא משחררת את הפטרת ברגליים לעולם, וכולאת אותה בתוך זוג מגפונים מגושם.


חיננית חומדת: אם במקום שטיח אדום לא היו זרוקות על רצפת האיוונט הרים של בדלי סיגריות, הייתי מעדיפה שתגיעי יחפה.


שקר כלשהו: 1:0 לוויזל.



רשימת האסון


ציפי לוין
הו, האימה: זה קלצ'ניקוב שם בצ'ימידן של שאנל או שציפי לוין הולכת לזרוק על חיננית את העודף במטבעות שקיבלה מהשופינג האחרון שערכה בקניון? הנה העדויות: תכשטת צ'יפית על הצוואר, שמלה לא נוראית שכוסתה על ידי עליונית של שריף עצבני, מגפיים מאותו ז'אנר ופספוס ענק לפיגורה משודרגת.


אופס, הצליח לך: האם זה בגלל החברות עם לאה שנירר, שהולידה אצלך חיבה לתיקי שאנל?


חיננית חומדת: להיות הבולדוג שופינג הפרטי שלך. כדאי לך.


שקר כלשהו: אל דאגה, חיננית מחוסנת ולא באמת נושכת את היד שתאכיל אותה.



ציפי לוין. צילום: יח"צ



אלינה לוי
הו, האימה: הפוסט טראומה שעברה אלינה לוי ברבנות נותנת כנראה את אותותיה, והמצוקה כבר נראית לעין: במקום בלונד נוצץ, קיבלנו פריזורה באפקט של תותבת שיער השייך לתושבת בני ברק, ובמקום יחידת פאשן פוטוגנית, קיבלנו שמלה ושוז שנראים כאילו נלקחו מגמ"ח נידח.


אופס, הצליח לך: אם הכוונה הייתה להתחדש במראה שלם של נערת אולפנה, אז הצלחת ובגדול.


חיננית חומדת: זה הזמן לטבול את כל הנ"ל במקווה של מי אש.


שקר כלשהו: אלוהים נותן בלונד למי שאין לו שכל לנצלו.



אלינה לוי. צילום: רפי דלויה



איתי תורג'מן
הו, האימה: נראה לחיננית שאיתי תורג'מן הותיר את קוד הלבוש האדג'י שלו יחד עם האקסית מעבר לגדר ביתו, ובמקום זה קיבלנו את השחקן בטוטאלוס של וויז'ה גריאטרית בגולפיטק קיסריה. רצוי למדר יחד עם אותה האקסית גם את הסריג המטופש שקשור על הטורסו, את המוכנוס בגזרה לא מחמיאה


וסניקרס באימום וצבע שיש לכל סלב, פליט ריאליטי ואחות מיון בבלינסון. כפרה, רק חסר לך קטטר, ואחוזת ראשונים תקבל אותך בחיבוק חם.


אופס, הצליח לך: הטבעות חביבות.


חיננית חומדת: יש מצב שאחרי כל פרידה רומנטית תורג'י מאבד מכוח הפאשן שלו? לא, כי גם אחרי הפרידה מאנה ארונוב הייתה הרעה במצבך.


שקר כלשהו: יש מצב שהרווקות היא הקריפטונייט שלך?



איתי תורג'מן. צילום: שוקה כהן



עדי הימלבלוי


הו, האימה: חבל לחיננית לראות את עדי הימלבלוי היפה בטוטאלוס שלם שנאה לגרופית של הצל הכולל כובע צמר של פועל חירייה, מושקוף המוניים וסניקרס שחיננית מחרימה. עכשיו נזכרת להיות היפסטרית, כשהטרנד כבר גווע?


אופס, הצליח לך: את האובר סייז פיג'מה מעוררת הפיהוק, שנראית כאילו טיילו עליה פשפשים, את יכולה לשמור.


חיננית חומדת: ואם זה לא יעזור לגרדת, חפשי בצד הטיקט של הבגד, בטוח במקום הוראות כביסה יש שם טלפון של מדביר.


שקר כלשהו: איתך בסיוטים.



עדי הימלבלוי. צילום: שוקה כהן



טילטיל
הו, האימה: בניגוד לקולגות שלו על האי, טילטיל דילג על שירותי הסטיילינג של ההפקה והגיע לגמר הישרדות כמו שנכנס: חתול רחוב בסמרטוטישרט


ומוכנוס ג'ינס יוז'ורליים. והנה עכשיו, כשהפרס הגדול ינחת על ירכתי חשבון הבנק שלו, חיננית מקווה שהשורד האחרון יצא סוף־סוף למסע שופינג הגון המכבד מיליונר צעיר ומבוקש.



טילטיל. צלם: רפי דלויה



אופס, הצליח לך: היי, אתה מיליונר ואני אוהבת פאלס. בוא נהיה פאוור קאפל!


חיננית חומדת: נצא למסעות בכיכר המדינה ויהיה ממש כיף.


שקר כלשהו: דיל?



ספאמינג


אילנית לוי
אילנית לוי לא צריכה את הישרדות או את האקס, אייל גולן, כדי לזכות בהנחת סלב ברכישת ג'יפ שחור שיש ללא מעט סלבס. למה דווקא את הרכב הזה שיש לרוב האיי־ליסט? זה מין טרנד כזה, כמו הסניקרס הלבנות שכולם נועלים, רק שלכם הבייב הזה יעלה 214,990 שקלאת. לה זה עלה פחות.



דיט ודוט

מכעיס את חיננית ששני הדוגמנים האהובים עליה לא מצדיקים את עיסוקם. שני זכרי האלפא הגיחו לאיוונט בטוטאלוס של שני מחסנאים במכולת האופנה של ויצו. קבלו את ברקאי הז'ארד בכובע שלא מסתיר את עננת השמנוניות, סמרטוטישרט מהוהה, מוכנוס שנוזלים על ירכיו ופתרון הנעלה מאובק; ואת לואיס הוותיק באותו אג'נדת פאשן, רק כזאת שכוללת שמפו. מה אתם שונאים יותר, חמודים? את המקצוע שלכם או את חיננית?




מייקל לואיס וגפן ברקאי. צילום: שאולי לנדנר



צאי מזה


רונית יודקביץ'
תאמינו או לא, חיננית מאוד מחבבת את רונית יודקביץ', שלמרות הקילומטראז' המכובד בתעשייה לא מבינה שז'קט שנראה כאילו הוא יוצר מפודל מעורב גורם לחיננית לאלרגיה וגירודים. סורי מתוקה, פה זאת לא פינת ליטוף, וזה הזמן להוציא את האומלל לסיבוב צרכים. שוז נוחות שלא משנה אם יתלכלכו כבר יש לך, נתראה כבר בשמחות אחרות ובלי חיות מחמד.



רונית יודקביץ'. צילום: יח"צ