"זה היה מתוכנן אבל נשמר בסוד עד הרגע האחרון, אני ממש שמח שזה יצא ככה. ברור שהיו כמה שידעו והתחילו לטפטף מידע, אבל בסוף – היה את אפקט ההפתעה, שזה מה שרציתי", סיפר.
ניכר כי בשנים האחרונות שבועות האופנה, לא רק בישראל, עוברים טוויסט משמעותי. כבר מזמן ניפצו את מודל הדוגמניות השדופות שהלכו על המסלול ורק רצינו לוודא שלא יתעלפו מרעב, וסוף סוף נתנו את הבמה הראויה לאמת שהקהל רוצה לראות: נשים וגברים, בכל המידות, הצבעים והמינים. וטוב שכך.
אחד השדרוגים הנוספים, הוא הדגש בנושא הקיימות. תעשיית האופנה מוכרת כמזהמת, בזבזנית (טקטסיל בעיקר) משונעת בקצב מסחרר בגלל שינויי הטרנדים התכופים – מה שמצריך ייצור המוני וזול, ובמילים אחרות, לא עונה על ה"טרנד" החדש: ירוק.
אז מי שלקחה תחת חסותה, זו השנה השניה ברצף, את שבוע האופנה בישראל, היא חברת הדיגיטל קורנית. החברה מציעה מערכות טכנולוגיות המאפשרות בין היתר, הדפסת בדים ועיצובים ומקצרות ומייעלות את עבודת המעצבים.
החברה הציבה לה כמטרה לחולל מהפכה בעולם האופנה ובכך לתת מענה לשלושה צרכים עיקריים: הפחתת הזיהום והבזבוז, קיצור תהליכי העבודה וייצור המוני קרוב ללקוח.
קורנית מתהדרת בכך שמעצבים רבים החלו להשקיע בעבודה מולה, כך שזו מספקת מענה ליצירת בדים ועיצובים שחוסכים את זמן עבודת התפירה, הגזירה, השזירה ומה לא. או במילים אחרות: ניתן לפרוץ את גבולות הייצור של היד האנושית.
לדברי רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, "תעשיית האופנה והטקסטיל נמצאת בנקודת מפנה קריטית. ככל שעולמות העיצוב, הטכנולוגיה והאופנה מתמזגים, נוצרת כעת הזדמנות אדירה. קורנית מגדירה מחדש את הכללים לעולם האופנה והיום אנו מציגים טכנולוגיה מהפכנית לייצור אופנה המוני המספקת אלטרנטיבה לייצור בטכנולוגיות מיושנות, אנלוגיות ומזהמות".