טלה 21.3־20.4


הירח המלא (שיתרחש ביום חמישי, 26 בנובמבר) כבר מלמד על חודש אנרגטי ופעלתני. הפן החברתי ופעילויות במסות גדולות של ארגונים ואנשים יוסיפו לפעילים ביניכם נקודות זכות בהגשמת מאוויים הקרובים ללבכם.


טיפ השבוע: אתם זקוקים לשינוי ולחידוש, לכן סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו אוזלת. אתם פתוחים להרפתקאות חדשות וכן להתוודעות לתחום מעניין, ואלה עשויות להגיע מכיוונים בלתי צפויים.



סרטן 21.6־22.7


שימו לב: מיקום פלוטו בגדי מול מזלכם גורם לרובד חזק מאוד של דעתנות, ובמצב כזה קשה ליצור שיתופי פעולה. מומלץ לתפקד בסביבה שבה אתם מרגישים אהובים, מוגנים ובטוחים.


טיפ השבוע: במישור הבריאותי: בחרו בשגרה שיש בה סדר יום שקול ומתוכנן, אך גם רגיעה. ביום חמישי עומד להתרחש ירח מלא, וימים אלה יהיו מלחיצים ולא נוחים מבחינתכם. אתם עלולים להרגיש לא טוב ואולי לסבול מבעיה באזור הבטן. בהשפעת הירח הכל ייעשה קיצוני יותר, ורצוי שתדחו פעולות שדורשות הרבה אנרגיה.



מאזניים 23.9־23.10


הירח המלא ביום חמישי ידגיש ענייני תקשורת ונסיעות ויאפשר לכם לבלוט ולהצטיין בעשייה פעלתנית ויצירתית.


טיפ השבוע: עניינים במישור החברתי שלכם יצברו תאוצה. לבני מזל מאזניים מומלץ לקדם יוזמות עצמאיות ולטפח קשרים מועילים.


שימו לב, לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך.



גדי 22.12־20.1


הירח המלא לקראת יום חמישי מדגיש ענייני בריאות ועבודה. במסגרת התפקוד שלכם בעבודה דורשים מכם עכשיו יותר מתמיד, וגם בבית מעורבותכם חשובה, אך חשוב שלא תשכחו לדאוג גם לעצמכם. הקפידו על איזון, על מנוחה ועל אורח חיים בריא, שכן בריאותכם רגישה מעט.


טיפ השבוע: מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם יאפשר לכם תפקוד בצורה נוחה יותר. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו החודש על פתיחות, במיוחד בענייני קריירה.



שור 21.4־20.5


מישור מסוים בחייכם עשוי להעיד על מגמה של גדילה והתרחבות. עם זאת, לא מספיק לחכות שהדברים יקרו מעצמם, חשוב שתהיו מעורים במתרחש. יש לכם הזדמנות לפעול וליזום, במיוחד אם נוצרים התנאים לכך.


טיפ השבוע: שיפור במצבכם הכספי קשור לפרויקט חדש שיוצע לכם, ליוזמה כלכלית, למקום העבודה ולאפשרות לשיפור עתידי בשכר. הימנעו מסיכונים ומהימורים - הניסיון להשיג דברים מהר מדי עלול לגרור תוצאות הפוכות.



אריה 23.7־22.8


החודש ייטיב עם יכולת ההבעה שלכם. תרגישו שהגעתם לנקודת מפנה או לסיכומו של פרק שמפנה את הדרך להתחלה חדשה.


טיפ השבוע: הירח המלא ביום חמישי בבית היצירה והאהבה שלכם עשוי להיטיב עמכם. תרגישו צורך לצאת, ליהנות ולתת ביטוי לצד היצירתי שבכם, והאנשים שתפגשו יוכלו לטעת בכם רעיונות מעניינים ומעשיים. אל תסרבו להשתתף באירועים - תוכלו לפגוש בהם אנשים שיהיו משמעותיים לחייכם בעתיד.



עקרב 24.10־21.11


יש ביניכם כאלה המוצאים את עצמם במחשבות נוגות על החיים, במיוחד אלה שהחיים שלהם לא זורמים, מורכבים ומסובכים ויש נסיגות בדברים שהיינו רוצים שיתקדמו בקצב מהיר.


טיפ השבוע: הירח המלא ביום חמישי מדגיש ענייני כספים והשקעות. בניתם את עצמכם דרך קשיים ומצוקות, למדתם לא מעט לקחים וקיבלתם תובנות, ועכשיו הגיע הזמן לנוע לשלב הבא. במקום לקחת דברים למקום של אגו, קחו אותם למקום של עשייה.



דלי 21.1־18.2


החודש הקרוב מדגיש ענייני נסיעות, תקשורת רגשות וחברויות, שכן לאחר החודש המתיש שעברתם, תוכלו להיכנס לתקופה משוחררת יותר. הרחיבו את פעילותכם החברתית, צאו לנסיעות והרבו לבקר אנשים שאתם חפצים ביקרם.


טיפ השבוע: הירח המלא לקראת יום חמישי ממקד אליכם תשומת לב ומחזק את הביטחון העצמי. היכרויות לא מחייבות במישור הרומנטי עשויות להיות מבטיחות.



תאומים 21.5־20.6


הירח המלא, שעומד להתרחש לקראת יום חמישי עשוי להדגיש סוגיות מסוימות בענייני זוגיות ועבודה ויעמיד בני תאומים רבים בתחושת פגיעות ורגישות בעניינים של בית ומשפחה, שעשויים להשפיע על תפקודכם.


טיפ השבוע: השנה האחרונה העצימה והעמיקה בעיות בוערות בשל כוכב סטורן שהיווה זרז בהקשרים מרכזיים מפריעים בחיים. מסתמנת יריבות שעשויה להשפיע על קשרים מורכבים. כדי לאזן זאת יש לגלות גמישות ואיפוק, לשמור על גבולות ולא לאבד פרופורציות.



בתולה 23.8־22.9


השינויים המתחוללים בחייכם ורגשות מהעבר משפיעים מאוד על קשר שבו אתם מעורבים. קשרים החשובים לכם יעסיקו אתכם, ויחסיכם עם אחרים יושפעו מהתהליכים שאתם עוברים עכשיו.


טיפ השבוע: רבים מכם נאלצים להפיק לקחים בסוגיות בוערות ובהכנסת סדר ומשמעת לתבניות חיים מאובנות. מנגד, כוכב יופיטר, שיימצא במזלכם עד קיץ 2016, עשוי לשפר מצבים בחייכם, מה שקורה רק אחת ל־12 שנה. המצב מלמד על הזדמנויות בתחומים המרכזיים בחייכם.



קשת 22.11־21.12


הירח המלא במזלכם לקראת יום חמישי יעודד נסיעות, מפגשים מאתגרים ויכולת ביטוי מתחדשת ואיכותית. לימודים וקשרים עם חו"ל נעשים אקטואליים מבחינתכם עכשיו. מנגד, בתחום מסוים בחייכם זהו זמן של עיכול תהליך ושל התבוננות לעומק בחייכם מתוך בחינה וללא פשרות, מצב הדורש ראייה רציונלית, אחראית ומפוכחת.


טיפ השבוע: אתם נאלצים השנה להתמודד עם הכוכב התובעני והשיפוטי סטורן שעשוי להעמיד אתכם במבחנים מתישים.



דגים 19.2־20.3


הירח המלא לקראת יום חמישי מדגיש ענייני סמכויות וקריירה, וכן ימקד את תשומת הלב על ענייני בית ומשפחה.


טיפ השבוע: מצב זה מעמיד אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. הצלחתכם המקצועית תהיה תלויה ביכולתכם להפריד בין רגשות לבין שיקולים הגיוניים.


עליכם לשנות גישה, להיפתח לתחומים חדשים או לרכוש ידע נוסף.