טלה 21.3־20.4

ימי החנוכה הם הזדמנות מצוינת לחופשה ולנסיעה. שני-שלישי: עשויים להיות טעונים עד מעייפים. ראש חודש בקשת (ברביעי־חמישי) מומלץ לבילויי החג, לפעילות יוצרת וחברתית, כמו גם לפגישות עסקים. זהו זמן של השקעה בחיי חברה, בילויים וזמן של פעילות איכותית הקשורה לדור הצעיר במשפחה.
 טיפ השבוע: השבוע ישפיע לטובה על הלך הרוח, אז תקרינו את הקסם המיוחד שלכם, ותרבו לשהות בחוץ ולהיפגש עם החבר'ה. 

שור 21.4־20.5
חג החנוכה: מומלץ להיות מוקפים באווירה אסתטית והרמונית. החג יספק לכם הזדמנות לנסוע, או להתראות עם אנשים שלא ראיתם זמן רב. ערב חג החנוכה: מסמל את הנתינה, החסד וההתרחבות כשאתם מוקפים בבני משפחה אוהבים ומפרגנים. ענייני הרגש מקבלים דגש השבוע. 
 טיפ השבוע: לרוחניים שביניכם: אווירת הרוחניות של בית הכנסת מחזקת ומרגיעה את תעצומות הגוף והנפש. 
תאומים 21.5־20.6
שני־שלישי: הימנעו ממצבים שעלולים לגרור אתכם לוויכוחים ולעימותים. אתם מגיבים מהר ואתם זריזים, אולי אפילו פזיזים, הדבר מלמד על הצורך להיות זהירים ושקולים יותר. 
 
 טיפ השבוע: ירח חדש בקשת לקראת המחצית השנייה של השבוע מאיץ נסיעות, מרחיב אופקים וידע בדגש על תובנות. ימי חג חנוכה הם הזדמנות לחופשה, לפעילות יוצרת וחברתית, לבילויי החג ולפעילות הקשורה לדור הצעיר במשפחה. 
סרטן 21.6־22.7
ימי חג החנוכה מאפשרים לכם ליהנות מפירות העשייה שלכם, בכל הקשור לפעילות יוצרת וחברתית, ולטיפול באהוביכם. אל תחששו לגלות פתיחות, ולא יזיק לעסוק בחיזורים. תהיו זוהרים, מושכים ומבוקשים. 

טיפ השבוע: ונוס במזל עקרב מרמז כי הסקס־אפיל שלכם נמצא בקו עלייה, ויש אפשרות להיות מעורבים בסערת רגשות שלא חוויתם כבר זמן רב. מפגש חברתי מאתגר מזמן לכם אפשרות להתאוורר ולהיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן.
אריה 23.7־22.8
שבת הוא יום להנאה חברתית. שני־שלישי: נוטים להפכפכות. בלי שתשימו לב, תיסחפו לעימות שבעצם איש לא רוצה בו. ראש חודש במזל קשת לקראת חמישי-שישי (בתוך שבוע) ישפר מאוד את מצב הרוח שלכם. 
 
 טיפ השבוע: המישור החברתי ואווירת החג ייטיבו עם אלה שישכילו לשמור על רעננות וגיוון, במיוחד לקראת ערב יום רביעי וחמישי. אתם נמשכים לאווירה שיש בה כיף לא שגרתי. ארגנו בילוי כזה עם חברים.
בתולה 23.8־22.9
נצלו את החודש הקרוב לקידום מואץ של מטרות המסמלות היגיון, חשיבה ושכל ישר, אך גם בעלות אופי הרפתקני. זמן האיכות שאתם מבלים עם בני המשפחה והנכדים, יעלה את מפלס השייכות שלכם.  
 
 טיפ השבוע: ירח חדש בקשת לקראת ימים רביעי־חמישי מאיץ נסיעות, מרחיב אופקים וידע בדגש על תובנות. ימי החג הם הזדמנות לחופשה, לפעילות יוצרת וחברתית, לבילויי החג ולפעילות הקשורה לדור הצעיר במשפחה. 
מאזניים 23.9־23.10
שבת: מומלץ לבלות באווירה נעימה ואסתטית. שני־שלישי: בעניינים פיננסיים הימנעו מניגוד אינטרסים לא רצוי. אתם נוטים לפתח רגישות אנרגטית, שתחלוף לקראת הימים שלאחריהם. 

טיפ השבוע: מומלץ להכין תוכנית מיוחדת בימי חנוכה. החג יספק לכם הזדמנות לנסוע, או להתראות ולהיפגש עם מי שלא ראיתם זמן רב. ארגנו פעילות חברתית. תוכלו להתאושש באמצעות פגישות מחודשות עם חברים שעשויים להוסיף לחייכם ממד של אוורור מבורך. 
עקרב 24.10־21.11
לירח החדש תהיה השפעה חזקה על התחום הפיננסי שלכם בשל תהליכים גורליים שבעוד שבוע מהיום עשויים לקבל ביטוי ממשי בשטח. השפעת הכוכבים הרגשית, היצירתית והעסקית כאחת תהיה בולטת. 

טיפ השבוע: התקופה עשויה לספק הכרה ולהיות איכותית לאמנים יצירתיים ולהרעיף מלוא החופן חושניות וכריזמה בתחום העשייה. ונוס במזלכם מסייע וגם מפנק, ומעצים את הכריזמה שלכם, במיוחד כשאתם לא חוששים לצאת מהקליפה הקשיחה שלכם. 
קשת 22.11־21.12
יום הולדתכם מביא לשינוי מיוחל: חנוכה שיחול השבוע הוא החג שלכם, השפע המאפיין אותו מלווה אתכם תמיד וכך יהיה גם בעתיד.

טיפ השבוע: מולד הירח במזלכם (בתוך שבוע מהיום) עשוי להביא לשיפור ניכר במצב רוחכם. השפעתו תאיר אתכם, במיוחד את הרוחניים שביניכם, ותספק לכם בין השאר את האנרגיה הדרושה לפעילותכם על ידי יצירת שיא של אנרגיה ומודעות, שבה האדם יכול לתרגם את הרצון שלו בפועל על מנת לפעול במעשים וביוזמות חיוביות. 
גדי 22.12־20.1
ראש החודש בחמישי עשוי להעיד על אנרגיות נמוכות, אך אין כל מקום לדאגה. הרבה תלוי ביוזמה ובמידת הפתיחות שלכם. בקרוב מאוד תוכלו להביט על החיים מזווית ייחודית ומאתגרת מאין כמוה, ותהיה לכם אפשרות לבנות לעצמכם בסיס טוב להתקדמות וליצור לעצמכם שם ומעמד. 
 טיפ השבוע: ונוס בבית החברתי שלכם ומרס בבית הקריירה שלכם יגבירו מיידית את הקסם שלכם. חזקו את הקשרים החברתיים. 
דלי 21.1־18.2
מומלץ בחום להשתמש בשוני, ביוזמה וביכולת לעשות שימוש מבריק ביוזמות מאתגרות. חשוב במקביל להקדיש לנושאים חברתיים ואחרים זמן ומחשבה, אלה יואצו לקראת ירח חדש לקראת יום חמישי. היו חברותיים ויוזמים. 
 
 טיפ השבוע: אין כמוכם בהסקת מסקנות נכונות ובשימוש בהן, וחשוב שתפעלו בהתאם למה שאתם רואים, חשים ומאבחנים. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו החודש על פתיחות, במיוחד בענייני מעמד וקריירה. 
דגים 19.2־20.3
כדאי שתנצלו את התקופה לבניית קשרים זוגיים על בסיס יציב. לפנויים שבכם יהיה סיכוי טוב למצוא בני זוג ההולמים את ציפיותיהם. תיתכן התחלה של קשר רומנטי. שימו לב לבני זוג מחו"ל. המישור החברתי ואווירת החג ייטיבו עמכם.
 
טיפ השבוע: שימו לב לאנרגיה של כוחות מנוגדים שנוטה ליצור קונפליקט תוך התעלמות מסיכונים, מנקודות תורפה או מסימני אזהרה. היזהרו מאנשים הנוהגים בצביעות והורידו את מפלס האשליות שלכם.