בפעם הראשונה שהוזמנתי אל מלון "קאזה" בעיר הים הצפונית נהריה, הדבר הראשון שעשיתי הוא לפחות גוגל מפס. לא חלילה כדי לבדוק היכן נהריה על המפה, אלא כדי לפצח איפה במרכזה של העיר כבר יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי. אני מודה, הדקירה של גוגל הייתה נראית לי משונה ועוררה בי אסוציאציות של תחנה מרכזית בדרך לבסיס בגבול הצפון. אבל אל דאגה, בחרתי לפתוח את דבריי עם התיאור הלא מאוד מזמין הזה על מנת להעניק לכם רבע מהדיסוננס שחוויתי כשכף רגלי דרכה בלוקיישן. 

קומה 1- של הבניין היא כמובן החניון, קומה 0? היא הכניסה לתחנת הרכבת הצפונית ביותר בארץ ואילו קומות 1 ו-2 הן בגדר תעלומה. אבל אם תלחצו במעלית על קומה 3, הו, לשם בדיוק רציתם להגיע. תופתעו לגלות אך בלוקשיין שבדרך כלל נוטף אווירה של חמשו"ש-מקוצרת נמצא בית מלון פיין עם נינוח אירופאי.

בריכת מלון ''קאזה'' (צילום: אסף פינצ'וק)
בריכת מלון ''קאזה'' (צילום: אסף פינצ'וק)

על המקום
"קאזה" הוא מלון דירות נופש שמעוצב לכל גובהו בסטייל וינטאג', עליו אמון המעצב קרלוס ז'ובין, ומרוהט בכמה פריטים יוצאי דופן שנושאים עמם סיפור היסטורי. המלון בנוי בשמונה מתוך 11 הקומות של הבניין, שעד לא מזמן היה הגבוה ביותר בעיר, כאשר הקומה האחרונה היא הדובדבן שבקצפת – מתחם וולנס שכולל בריכה עם גג נפתח (מחוממת או קרה), ספא מפנק שכולל חדרי מסאז' וסאונה פינית יבשה, חדר כושר מאובזר ובר רחב ידיים ממנו אפשר להשקיף על הנוף ולצפות מרחוק בחוף הים המתפתח של נהריה. 

בכל 59 חדרי המלון, המוצעים בגדלים שונים, למשפחות, זוגות או קבוצות חברים, הקו העיצובי האסתטי נשמר ומתכתב על החללים המשותפים. אם בחפצים עתיקים כמו טלפון חוגה ישן, תמונות פרחוניות מיוחדות ושנדלירים מהפנטים. אך לצד כל אלו, המלון מספק את כל הצרכים הכי חדשניים שהרבה ממקומות האירוח עדיין לא השכילו לשלב – למשל מכונת קפה אישית לכל חדר, מטבח מאובזר, טלוויזיה עם גישה לכל הערוצים וכיריים לבישול עצמי.

בין החדרים: סטודיו (22 מ"ר), סטודיו סופריור נגיש (29 מ"ר), סטודיו דה לקס (31 מ"ר), סוויטות (32 מ"ר) וסוויטת אביב אקסקלוסיבית (44 מ"ר)

חדר במלון ''קאזה'' נהריה (צילום: אסף פינצ'וק)
חדר במלון ''קאזה'' נהריה (צילום: אסף פינצ'וק)

על האוכל
האמת? שכאן נכנס הקאצ' של המקום, שהחליט להיצמד לתפריט דרום אמריקאי ספציפי שלווא דווקא יקלע לחך שלכם. ארוחת הבוקר שחיכתה לי בהחלט הייתה שופעת כל טוב וכללה סוגים שונים של מאכלים מכל הסוגים, כך שכמעט כל אורח יכול היה למצוא את עצמו – מגוון סלטים, מאפים מלוחים ומתוקים, חביתות ובעצם כל מה שבא ליד. 

אך לצערי הרב ארוחת הערב הייתה הנפילה של האירוח. התפריט כלל בעיקר מנות מהמטבח המקסיקני, הוכתב על ידי שף מרקוס והוגש באמצעות צוות מכל קצוות היבשת – ארגנטינה, אורוגוואי, פרגוואי ושכנותיהן. אלא שהאוכל שהוגש היה לעיתים כל כך אותנטי עד כדי כך שלא תאם לקהל הישראלי ודיבר שפה רחוקה שאיננו מכירים. 

רופטופ מלון ''קאזה'' נהריה (צילום: אסף פינצ'וק)
רופטופ מלון ''קאזה'' נהריה (צילום: אסף פינצ'וק)

מה יש לעשות בסביבה?
הופתעתי לגלות, בתור מי שגדלה בצפון, שנהריה היא כבר מזמן לא מה שהייתה. העיר שאתם זוכרים מהסיפורים התפתחה והפכה להיות עיירת מרינה מהממת שנושאת עימה לא מעט אטרקציות לכל המשפחה. 

ראשית נפתח בחופי הים היפיפיים של נהריה המשתרעים בין אכזיב לקיבוץ שבי ציון, כאשר טיילת תוססת וצעירה נפרסת לאורך החוף. אם תתקדמו ישר ממלון "קאזה" שנמצא בתחילת שדרות הגעתון בעיר תגיעו אל אזור רווי ברים ומסעדות חוף באווירה של סיני. יתרה מכך, גם בתוך הגלים תוכלו למצוא את עצמכם באמצעות חברת אקסטרים ימי המספקת שייט טורנדו, גלישת גלים, סאפ וקיאקים שייקחו אתכם עד לחופים הצפוניים והשוניות המדהימות של חוף בצת.

טיילת נהריה (צילום: דוברות עיריית נהריה)
טיילת נהריה (צילום: דוברות עיריית נהריה)

כמו כן, עיריית נהריה בשיתוף תיירות אשכול גליל מערבי, החליטו לפתוח מערך היסעים בחול המועד סוכות שייקח אתכם ישירות לנחל כזיב בליבו עומד מבצר המונפור הידוע. עוד תוכלו ליהנות באזור גם מהמעיינות המזינים את הנחל - עין זיו, עין טמיר, עין חרדלית ועוד. 

אם אתם כבר באזור, פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון יפעל בין התאריכים ה-1-4.10.23 ומלבדו תוכלו לבקר באולמות האבירים בעכו, אתר התיירות של ראש הנקרה, אגם מונפורט, פרויקט "קירות מדברים" במושב שתולה ועוד מבחר רחב של פעילויות לכל המשפחה. 

ומה בעניין המחירים?
לרגל חודשי ספטמבר-אוקטובר ותקופת החגים הקרבה, מלון "קאזה" מציע חבילות אהבה הכוללות לינה בחדר סטודיו רטרו, טיפול ספא זוגי של 45 דקות, ארוחת בוקר וזוג קוקטיילים מרעננים, כאשר כל זה במחיר של החל מ-1,300 ₪ לזוג באמצע שבוע והחל מ-1,400 ₪ בסופ"ש. ביום הכיפורים המלון מארח על בסיס לינה בלבד, ללא ארוחות וללא פעילות המתקנים בעלות של 600 ₪ לזוג ללילה ו-700 ₪ לזוג עם ילד. 

בחג הסוכות הזמנה תוכל להתבצע מינימום ל-2 לילות, כאשר זוג בחדר סטודיו ישלם 1011 ₪ וזוג עם ילד כ-1,260 ₪ ללילה. 

ספא מלון ''קאזה'' נהריה (צילום: אסף פינצ'וק)
ספא מלון ''קאזה'' נהריה (צילום: אסף פינצ'וק)

לפרטים והזמנות: מלון הבוטיק CASA נהריה. שדרות הגעתון 1, נהריה https://casahotel.co.il/

*הכותבת הייתה אורחת במלון*