חברות תעופה רבות ביטלו את קווי הטיסות שלהן לארץ בעקבות המלחמה, אך כיום, כשבעה חודשים מאז השבעה באוקטובר, רבות מהן חזרו לשמי ישראל. עם זאת, יש לא מעט חברות גדולות שלא הודיעו על תאריך בו הן ישובו להפעיל את הקווים לישראל, מה שאומר שהתייר הישראלי לא צפוי לראות ירידות משמעותיות במחירי הטיסות בקרוב. 

מחפשים אתגרים: תכירו את המגלשה התת קרקעית הגבוהה בעולם

האם יציאה לקרוז זולה יותר מחופשה במלון בחו''ל? התשובה תפתיע אתכם

בימים אלה, לצד החברות הישראליות, פועלות כרגיל החברות אייר אירופה, בריטיש איירווייז, איבריה, בלו בירד, אייר פראנס, פליי דובאי, אייר סיישל, וויז אייר, אג'יאן איירליינס, אוזבקיסטן אייליינס, אוסטריאן איירליינס, ואחרות.

ביטולי טיסות בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)
ביטולי טיסות בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)

מי שעדיין לא חזרו, אך כבר הצהירו על כוונה לחזור בקרוב הן אייר אינדיה שתחזיר את הקו לדלהי ב-16.5, אייר בלטיק, יונייטד שצפויה לשוב לטוס ב-1.6 לניו יורק, אם לא יהיו שוב ביטול ברגע האחרון. גם ריינאייר תתחיל לטוס ב-2.6 לאתונה, ברגמו, מלטה, ברלין, בארי, בודפשט ופאפוס. חברות נוספות שיחלו לטוס לארץ מיוני, הן נאוס אייר בקווים לאיטליה וליוון, דלתא איירליינס בקו לניו יורק ואייר קנדה.

בניגוד אליהן, חברות כמו איזיג'ט, אייר מונטנגרו, אייר סרביה, איסלנד אייר, אמירייטס, אמריקן איירליינס, גאלף אייר, ויולינג, וירג'ין אטלנטיק,   טאפ, טורקיש, טרנסאוויה, מלטה איירליינס, נורוויגיאן אייר, פגסוס איירליינס, רויאל ג'ורדניאן, קתאי פסיפיק, קוריאן אייר ועוד, לא מתכננות לחזור בקרוב. בעוד חלקן נתנו תאריכי יעד באוקטובר 2024 ובינואר 2025, אחרות לא ציינו מתי הן יפעילו מחדש את הקווים.