סוף השבוע של סוף השנה האזרחית בפתח ומסתבר שיש דילים טובים לחופשה בחו"ל, למחליטים ברגע האחרון. נועם רון, מנהל השיווק של חברת "איסתא" סיפר היום (חמישי) לגבי גזית ב-"103FM": "בסוף השבוע של חגיגות הסילבסטר אנחנו מציעים שתי אפשרויות. הראשונה היא נופש במלטה, ממחר בבוקר עד יום שני בערב, בסכום של 1,166 שקלים לאדם, במלון שלושה כוכבים, כולל גישה לשני בתי קזינו מפורסמים. הדיל כולל טיסה, מלון והעברות משדה התעופה למלון וחזרה".



"אפשרות נוספת, מעט יקרה יותר, היא דיל בלרנקה, קפריסין, במלון שלושה כוכבים, ממחר ועד יום שני בערב, ב-1,490 שקלים לאדם. אפשר לטייל בעיר ולצאת גם מחוץ לעיר ולטייל ברחבי קפריסין, בכפרים, בסוף שבוע שכולל את חגיגות הסילבסטר. הסילבסטר מתנהל קצת שונה מחגים אחרים, כי זה חג מאוד משפחתי, ורוב האנשים מתארחים אצל המשפחות שלהם, קצת מזכיר את ערב ליל הסדר אצלנו, אז המלונות עצמם יותר זולים. בשני המקרים מדובר במלונות טובים, נקיים ונחמדים, אבל לא מפוארים".





חגיגות סוף שנת 2016 הולכות להיות מטורפות מהרגיל, גם למי שבחרו להישאר בארץ. אולי זו סכין האו"ם היושבת על צווארנו, אולי ההבנה שהחיים קצרים וצריך ליהנות לפני המלחמה הבאה, ואולי כי נמאס לנו מהחורף וחייבים להתחמם עם קצת אלכוהול וגיפופים. כרגיל, כבכל שנה, מציעות לכם המסעדות שלל של תפריטים מעוררי תיאבון במחירים שווים לכל נפש, למען תשתכרו, תהנו, תרבחו ותתנשקו. לחצו כאן לכתבה המלאה עם כל ההמלצות.